Hej Jeg har fået en pointside stablet på benene og søger i den forbindelse flere varer at lægge på hylderne. Er primært ude efter mærkevarer, altså mærker som af flest er kendte. Det kan være indenfor både bolig, beklædning & accessories, hud & hår produkter, parfume, elektronik, ure & smykker og lignende. Kan du tilbyde mærkevarer i en kategori der ikke er nævnt, så henvend dig blot og jeg skal med stor interesse se på det. Det er dog et krav, at der er tilladelse til at jeg må benytte/låne billeder af varerne, samt at der eventuelt er en netbutik hvori jeg kan bestille varerne som de kommer ind i bestillingssystemet. Ligeledes vil det være en stor fordel om du tilbyder dropshipping eller at sende varen ud som gave uden vedlagt faktura med prisindikation, hvilket i bund og grund må siges at "fungere" på samme måde. Siden er bygget ud fra at tilbyde mærkevarer indenfor diverse kategorier, og gerne til fordelagtige pointpriser, såvidt muligt, hvorfor det er lækkert, hvis du kan tilbyde en god pris for varerne. Ser frem til at høre fra jer |
Kan du bruge designer solbriller så smid en PB... Vi har mærker som Gucci solbriller, Tom Ford solbriller, Hugo Boss solbriller, Valentino solbriller mm. Både herre og dame.