Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mærkevarer til pointside...?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fået en pointside stablet på benene og søger i den forbindelse flere varer at lægge på hylderne. Er primært ude efter mærkevarer, altså mærker som af flest er kendte. Det kan være indenfor både bolig, beklædning & accessories, hud & hår produkter, parfume, elektronik, ure & smykker og lignende. Kan du tilbyde mærkevarer i en kategori der ikke er nævnt, så henvend dig blot og jeg skal med stor interesse se på det.

Det er dog et krav, at der er tilladelse til at jeg må benytte/låne billeder af varerne, samt at der eventuelt er en netbutik hvori jeg kan bestille varerne som de kommer ind i bestillingssystemet. Ligeledes vil det være en stor fordel om du tilbyder dropshipping eller at sende varen ud som gave uden vedlagt faktura med prisindikation, hvilket i bund og grund må siges at "fungere" på samme måde.

Siden er bygget ud fra at tilbyde mærkevarer indenfor diverse kategorier, og gerne til fordelagtige pointpriser, såvidt muligt, hvorfor det er lækkert, hvis du kan tilbyde en god pris for varerne.

Ser frem til at høre fra jer

Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 23:34

Hey,

En PB fra mig også.

mvh

Fra Sæby
Tilmeldt 26. Jan 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 12:02

Hej Allan

det her indlæg er ikke noget med nogle produkter til din side... men en rettelse til den..

Jeg været inde og kigge på din side og vil lige informere dig om at under Opret bruger bør du nok lave et link/popup til dine Betingelser.
Jeg ville aldrig personligt oprette en bruge ved en side hvor jeg ikke kan se hvilke Betingelser jeg skal Acceptere... da man er bange for at sig Ja til noget som man ikke ved hvad er..

Mvh
Kasper

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 00:22

Hej Kasper

Vil tage det op til vurdering, men tak for feedback på siden :o)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)