Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til webshop i Schweiz søges.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Canada
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter salg af min andel i webshop i DK er jeg flyttet til Schweiz, dog for at arbejde for andre.

Jeg er dog helt sikker på, at jeg indenfor et års tid, vil starte en ny webshop, men har endnu ikke besluttet hvad jeg vil sælge.

Har du en god idé eller måske oven i købet er interesseret i et samarbejde med udgangspunkt i din egen (succesrige) webshop i DK, hører jeg meget gerne fra dig.

 

Mange hilsner fra alpelandet Big Smile

 

LarsQ.

Fra Canada
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm.......at det ikke vælter ind med ideer til en webshop kan jeg til nød forstå.

Det ligger dog lidt tungere med at forstå, at der slet ikke er interesse for at undersøge muligheden for, at lade eksisterende webshops på det danske marked tjene penge i udlandet.

Det fordrer naturligvis, at der er fordele ved at samarbejde, men hvis din webshop især sælger egne produkter, er der 7,5 millioner købelystne schweizere der venter på at få muligheden.

Produkterne kan naturligvis sælges direkte fra din shop til Schweiz men vi kender jo alle Post Danmarks udenlandspriser...........høje.

Prisen for en pakke op til 2 kg. er i øvrigt kun knap kr. 30,- i Schweiz, så det er ikke portoen der bremser den schweiziske nethandel.

Kom frisk. 

LarsQ.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad solgte du i webshoppen i DK? Det kunne jo være en fordel at starte ud med noget du kender godt i forvejen, og der har du vel også en masse gode kontakter til leverandører :)

Ready for take-off? så besøg REJSE-TIPS

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv boet i Schweiz og har mange venner dernede, og de er alle vilde med dansk design ! Både danske møbler, brugskunst og tøj. Men igen, er det jo nok altid en fordel at forhandle noget, man har godt kendskab til. Mvh Pernille 

 

Fra Canada
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten: Så må jeg komme med et link, for hvis jeg bare skriver hvad det var, kører fordommene for fuld fart. Samme fordomme er årsag til, at jeg ikke ønsker at arbejde med den branche igen, selvom det ligger lige for at gentage successen, for shoppen i DK var (og er) en stor succes.

Pernille: Jeg har tænkt i netop den retning, men som du rigtigt nok skriver, er det en fordel at have et godt kendskab til produkterne....og dog.....ingen regel uden undtagelse, for med min tidligere shop, var det svært at være ekspert på forhånd:-)

LarsQ.

Fra Rødovre
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Kig på www.babygadget.dk, måske vi kunne arbejde videre med den i en tysk (.de) og en del i Schweiz (.ch)

Jeg er åben for idé'er

Claus

Mit hobbyprojekt www.babygadget.dk

Fra Canada
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 06:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus.

Tak for dit input. 

For mig ser det ud som om du ikke sælger varer, men "kun" samler links, reklamer, omtale, tests etc. om andres baby-relaterede produkter - korrekt?

I givet fald er babygadget.de, -.ch eller andre, mulige at starte op fra dit skrivebord i Danmark.

Jeg ønsker at starte en shop med fysiske varer, hvor jeg er sælger og ikke blot formidler, så primært af den grund, er jeg ikke interesseret. Derudover, vil baby-relaterede ting nok være en tand mere ukendt for mig, selv i forhold til min tidligere shop :-)

Men tak for dit forslag og held og lykke med forretningen.

 

LarsQ.

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Kunne du forestille dig en kombination af Internetbutik og forretningsopbygning ?

Grunden til mit spørgsmål er, at vi til januar lancerer noget som markedet ikke har set før, og vi kan allerede nu se at vores aktie på NY børs har det rigtig godt, og at der er meget interesse for opdagelsen. Det er en teknologi/et produkt som der vil blive stor efterspørgsel efter, også i Schweiz.

Det drejer sig om direkte salg, altså slutforbrugeren direkte til producenten via internettet.

Jeg kunne skrive meget mere her - men hvis det ikke har interesse så er der jo ingen grund til det Smile - har det derimod vakt din interesse lidt, så send mig en PM - så kan du få mere info, eller vi kan tage en snak over telefonen.

Med venlig hilsen¨

Lillian Pabst

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus, jeg har bla sendt Trip Trap havemøbler til venner i Schweiz nogle gange, og produkter fra Normann :-) Mvh Pernille

Fra Canada
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lillian: Tak for input. Jeg ser i din signatur, at det handler om Nu Skin. "Been there - done that". Har arbejdet med NS i flere år, men har ikke hvad der skal til for at få succes med MLM.

Pernille: Tak. Jeg er bestemt hooked på ideen med noget Danish Design til schweizerne, så dine input er med i mine overvejelser.

Just for the record. MLM har absolut ingen interesse. Heller ikke de seneste med "ny og forbedret bonusplan", "kom med fra start" og "produkter helt uden sammenligning".

LarsQ.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)