Og ja 400 er prisen... Jeg mener bare at første mand der kommer med pengene - får siderne |
Tråden er stadig aktuel
Og ja 400 er prisen... Jeg mener bare at første mand der kommer med pengene - får siderne |
Juusu here and Juusu there..
Tråden er stadig aktuel |
Hmm... det undrer mig at hvis man er interesseret i de pågældende designs - hvorfor så prutte om prisen, når han kun forlanger sølle kr. 500,-? Nå men - Nikolaj jeg vil hellere vide hvad du ellers kan levere i den prisklasse? Bannere, design af knapper etc. Skriv gerne til mig og fortæl om priserne herpå, så er jeg sikker på at jeg kan smide lidt penge i din retning når vi skal til at forbedre aaimport.dk Hilsen Morten |
Nej jeg forstå squ heller ikke lige hvorfor man begynder at byde på prisen? - come on i får 3 fede site for 500,- ! |
Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.
Hej, Mail mig på info@almedia.dk om detaljerne. Jeg vil nok gerne slå til... Mvh. Andreas.. |
Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!
add chris_sm1@hotmail.com til msn eller mail scherffenberg@gmail.com så har du 500,- :-) |
Jeg er igang med en handel af siden |