Nu står jeg så her og vil meget gerne af med mine 3 sider, fordi jeg simpelthen ikke har tiden til dem... desværre! Det drejer sig om www.elegantweb.dk, www.tjenpengepanettet.dk og www.tppn.dk... Der er ikke ret mange
besøgende (ca. 10 om ugen), men indholdet er godt, og jeg er sådan set
tilfreds med ca. 500 kroner for alle 3 sites - med domæner
Glæder
mig til at høre fra jer, og se venligst igennem fingre med at jeg muligvis har postet under et forkert emne - jeg er rimelig ny herinde...
I får alt kode, grafik og tekst med... Det skal lige siges at jeg ikke har arbejdet med koden på siden så den er ikke avanceret eller smart på nogen måde... Hosting: domænerne ligger hos surftown, og skal flyttes ved køb, da jeg selv bruger webhotellet :) Jeg sælger til højest bydende - man kan jo sige at der er potentiale til gode muligheder bag siderne ;-)
I får alt kode, grafik og tekst med... Det skal lige siges at jeg ikke har arbejdet med koden på siden så den er ikke avanceret eller smart på nogen måde... Hosting: domænerne ligger hos surftown, og skal flyttes ved køb, da jeg selv bruger webhotellet :) Jeg sælger til højest bydende - man kan jo sige at der er potentiale til gode muligheder bag siderne ;-)
mvh.
Nikolaj
Du sælger dem vel for 400 som du har sagt, hvor kommer højestbydende nu fra?