Men hvor ved man fra om man må tilføje dybe produktlinks. Eksempelvis hvis jeg gerne vil have disse 6 dybe links. Selvfølgelig med unik beskrivelse og det hele, kan jeg så godt bare tilføje dem alle 6 til katalogerne eller vil de ikke have så konkrete produktlinks, men kun links til eksempelvis hovedkategorierne?
Vil det så stadig have seobacklink effekt hvis man blot tilføjer siden og de dybe links, men man ikke skraber point sammen. Ved ikke om jeg formulerer mig ordentligt, men altså vil de stadig være synlige og give seo effekt, men så bare ikke være på forsiden?
Ja, der er stadig værdi selvom man ikke konstant vedligeholder ens domæner med point, men det er meget begrænset, da alle de andre links så ligger "over" en, og derved får største delen af den linkjuice der er.
Du kan tilføje dybe links her: socbo, det er dog nofollow. Desuden kan du tilføje links i gæstebøger, men det er ofte enten uden ankertekst eller også er ankerteksten dit navn. Alternativt kan du jo selv lave et linkkatalog eller en blog.
jamen jeg synes da det kunne være rigtig spændende at skrive nogle blog indlæg, men hvor vil jeg kunne finde en blog hvor det vil være relevant at fortælle om videoovervågning eksempelvis? skriver man i andres blog eller laver man en selv?
Jeg har ikke blogget så meget før, så ved ikke så meget om området:-)