Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg kataloger, hvor jeg kan tilføje dybe produktlinks?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

En anden mulighed er ved at benytte RSS feeds, på den måde får du automatisk nye dybe links i takt med du opdatere dit sortiment. Det kræver selvfølgelig at du har den mulighed, eller du i hvert fald vil invistere i at få den mulighed i din webshop.

Se mit indlæg om RSS feeds og SEO

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 17:47

Hej Ivork

Du er velkommen til at benytte vores gratis linkkatalog - Backlink.dk.

Her har du blandt andet mulighed for at tilføje op til tre dybe links.

God aften

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 21:04

Ellers prøv evt. at skrive en artikel omkring dine produktkategorier. F.eks. på www.fag-artikler.dk, der kan du linke til dine produkter fra artiklen og fra baggrunds-info til artiklen.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 21:04

Ellers prøv evt. at skrive en artikel omkring dine produktkategorier. F.eks. på www.fag-artikler.dk, der kan du linke til dine produkter fra artiklen og fra baggrunds-info til artiklen.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 23:17
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 07:17

ikke hvis man laver linksne i baggrunds-info. Der er der mere eller mindre frit slag. Men selve artiklen bør selvfølgelig fremstå sober.

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 23:41

Såfremt at jeg ønsker at ligge højt på synonymer af mine søgeord, som eksempelvis overvågningskamera og ikke føler at jeg kan presse flere ind på min forside, da den jo fungere rigtig fint med de eksisterende.

Kan man så eksempelvis købe et andet domæne og optimere denne til søgeordene, samt lave noget relevant tekst og via den videre linke til den oprindelig shop til vores kategori med overvågningskameraer? Fordi jeg mener at min side er meget relevant, men føler ofte inden for andre søgeord at det er en umulig opgave at få dybelinks nok til kategorierne vi har på siden, når vores konkurrenter har flere hundred links da de har søgeordne som en del af deres forside.

Jeg ønsker ikke at lave noget "gris", men vil bare høre om det var noget google vil synes dårligt om og om det er noget som linkskataloger vil synes dårligt om, når siden blot har noget tekst og linker videre til den anden side?

Håber at jeg har gjort mig forstålig nok:-) og på forhånd tusind tak for hjælpen!

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:15

Ivork:

Kan man så eksempelvis købe et andet domæne og optimere denne til søgeordene, samt lave noget relevant tekst og via den videre linke til den oprindelig shop til vores kategori med overvågningskameraer? Fordi jeg mener at min side er meget relevant, men føler ofte inden for andre søgeord at det er en umulig opgave at få dybelinks nok til kategorierne vi har på siden, når vores konkurrenter har flere hundred links da de har søgeordne som en del af deres forside.

Jeg ønsker ikke at lave noget "gris", men vil bare høre om det var noget google vil synes dårligt om og om det er noget som linkskataloger vil synes dårligt om, når siden blot har noget tekst og linker videre til den anden side?

Hvis det skal gøres ordentligt med sådan et "satellit-domæne", bør det indeholde et website, der bidrager med noget værdi i sig selv. Er det f.eks. søgeord relateret til "installering af overvågningskameraer" du vil gå efter, bør websiden indeholde nogle artikler med forskellige vinkler på det emne. Selvfølgelig kan du så supplere med at gøre omverdenen opmærksom på, at du også har en webshop, hvor man kan købe de her ting.

Hvorvidt det kan betale sig på den måde at bruge energien på flere domæner, kommer altid an på en konkret analyse. Ofte vil det være en fordel at fokusere kræfterne på et enkelt domæne, men er der forskellige tekniske hindringer eller nogle helt forskellige keyword-strategier, kan strategien med satellit-domæner godt fungerer.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)