Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem tilbyder Linkbuilding abonnement?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Hvem af jer SEO mænd tilbyder et linkbuilding abonnement? jeg vil gerne have nogle gode tilbud.

Jeg leder IKKE efter 100 link fra linkkataloger. så det vidst på pladsWink

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 15:01

Du bliver nødt til at forklarer lidt nærmere hvad det er du ønsker.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 15:11

lidt faste links hver måned over en lang periode...

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:16

Hej Rønlund,

Find dig en SEO-mand eller to, som du har tillid til og få et tilbud på at hyre dem et antal timer pr. måned. Har du tænkt dig at investere i den høje ende af skalaen, skrev Mikkel Demib for nylig på sin blog, at han har nogle timer tilovers til en 'retainer'-løsning, som han kalder det.

Er dit budget mere moderat, så find nogle af dem i den lidt billigere ende af skalaen og hør, om de har nogle timer tilovers til dig hver måned.

Bliver du tilbudt et decideret abonnement med et bestemt antal links, så stil mange, kritiske spørgsmål inden, så du gør dit for at sikre, at det bliver kvalitetslinks, der kan bruges til noget.

Der er selvfølgelig risci ved begge løsninger. Ved fast timetal er du ikke garanteret et bestemt antal links - og ved fast antal er du ikke garanteret, at linksene kan bruges til noget.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 15:22

Jeg har haft snakket med Demib og han er nok lige i overkanten af hvad mit budget kan holde til, men overvejer stadig at benytte en af hans ansatte.

Ville lige hører om der var andre der kunne tilbyde noget.

Og jeg stiller rigtig mange kritiske spørgsmål, antalet af spørgsmål er steget i tagt med at markedet er blevet fyldt med SEO eksperterWink

Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 15:36

Har lige sendt dig en pb. Jeg er godt lidt ny herinde men har efterhånden beskæftiget mig med Search Marketing siden 2002, så lidt erfaring har jeg da. Prismæssigt ligger jeg nok ikke helt i toppen, men tæt på Smile.

Jan P. Olsen - Min virksomhed Agilitor beskæftiger sig med online marketing, Google AdWords og søgemaskineoptimering (SEO).

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 16:11

Det skal lige siges at jeg har opnået de mål jeg startede op med, men nu vil jeg selvfølgelig have mereSmile

Jeg skal bruge en der har mere forstand på SEO end mig og ved hvordan jeg rammer  første pladsen på svære ord.

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 23:30

Du er også velkommen til at kontakte os for et uforpligtende tilbud.

Du kan se lidt mere om vores SEO produkter her og evt. give os et kald (Du skal havde fat i Lars Duelund).

Mvh

Janus

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)