| 
                             Jeg søger 1-2 nye partnere til nyt online koncept, da min gammel partner igennem 2 år er blevet syg og må stoppe.  | 

Hej Jimmi.
Jeg kunne muligvis godt være interesseret.
Kontakt mig på min mail: sejeste@hotmail.com
// Emil
             Debat

| 
                             Jeg søger 1-2 nye partnere til nyt online koncept, da min gammel partner igennem 2 år er blevet syg og må stoppe.  | 

| 
                             Hej Jimmi. Jeg kunne muligvis godt være interesseret. Kontakt mig på min mail: sejeste@hotmail.com // Emil  | 

Billige webløsninger!
| 
                             Hej Emil Har skrevet til dig på din mail 
  | 

| 
                             hej Jeg kunne være intereseret har du en mail adresse ?  | 

| 
                             du er også velkommen til at kontakte mig på qarstardesign@gmail.com 
 Fortsat go' søndag  | 

| 
                             Hej Jimmi, Jeg har sendt dig en email. Med venlig hilsen, 
 Peter Skouhus  | 

| 
                             Hej Jimmi Jeg er nysgerrig anlagt. Hvis det på nogen måde spiller sammen med min Fokus Leverandørservice (www.fokus-leverandoerservice.dk), må du gerne tage kontakt til mig på 61 28 83 84. Ikke som partner men mere hvis du kan se nogle måder at samarbejde og drage nytte af hinanden. Michael  | 

| 
                             Hej Jimmi. du må meget gerne sende mig en mail morten@mr-inc.dk  | 

| 
                             Hej, Du må også gerne sende noget mere info til mig. på ma@marketinvestment.dk Tak Marck  |