Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sidney Lee's officielle hjemmeside og Management sælges

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Jeg regner med at du kan tjene 20-30 tusinde om måneden, uden rigtigt at gøre noget, andet end at sælge lidt bannere og lave en ny management aftale, men det kommer jo an på hvor meget tid og kræfter du selv ligger i det, og hvordan dit samarbejde med Sidney vil forløbe. Han skal jo også have en god fornemmelse af dig - for at I kan lave en god aftale, jer to imellem. Det kan også være du kun tjener 5-10 tusinde hvis du ikke går ordentligt ind i projektet.

Synes du projektet ville være interessant at arbejde med?

Vincens R. Mink
Konsulent

Mink IT
tlf: 60 71 33 71
web: www.mink-it.dk
email: vrm@mink-it.dk 

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 22:42

Kan du ikke sende mig en mail med detaljer og tal til min mail. Kunne være et interessant side projekt til mit musik relaterede booking og management.

mickelp(a)upline.dk

Fra København
Tilmeldt 12. Jun 07
Skrevet kl. 23:36

Hej Mickel P.

Jo det vil jeg gerne, men lad mig skrive dem her i tråden, så I andre kan følge med. Hvilke tal er du interesserede I? Jeg sender dig de to analytics rapporter, som jeg også vil tilbyde alle jer andre, bare kast nogle mail adresser. Er der andre tal du kunne tænke dig?

Mvh. Vincens.

Vincens R. Mink
Konsulent

Mink IT

Fra København
Tilmeldt 12. Jun 07
Skrevet kl. 23:44

Hej Mickel.

Jeg har forsøgt 2 gange nu, og din adresse bouncer - har du en anden?

Vincens R. Mink
Konsulent

Mink IT

Tilmeldt 4. Sep 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 23:51

Hej Vincens

Hvori hjemmesiden ligger den indtjening du omtaler?

Vil du venligst forklare det noget nærmere.

Mvh

Dennis K. M. Olsen

www.Bakkebord.dk - Salg af bakkeborde, sofaborde & serveringsborde.
TrendLiving.dk - Bakkebord.dk - Harpen.dk

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Skrevet kl. 23:53
Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Skrevet kl. 23:54

* Kunne godt tænke mig at se hvilke aftaler du har, med tale om provisionen og fortjeneste også :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 08:51

Hvem er Sidney Lee Ick!

Fra København
Tilmeldt 12. Jun 07
Skrevet kl. 14:25

Hej Dennis.

Ja det vil jeg gerne. Jeg synes jeg skrev det i indledningen, men jeg vil meget gerne pensle det mere ud, så der ikke er nogen misforståelser. Der er 2 primære indtægtskilder på sitet og så er der 1 som endnu ikke er udnyttet.

1. Merchandise salg (T-shirts)
  2. Management (Booking til events, herunder tv-shows. Eks. har vi tjent på "Fangerne på fortet")
  3. Banner salg (ikke udnyttet)

Lad os starte fra en ende af. T-shirt salget er gået sløjt, vi har solgt næsten 100 t-shirts, hvilket var langt under vores mål på 5000 stk. Tilgengæld har vi ikke noget lager eller nogen produktions apparater, så dermed ingen omkostninger, ingen risiko. Webshoppen sælges med, sammen med de designs der findes. Jeg tror ikke vi har solgt godt af den grund at vores designs er rettet mod fans der vil stå ved at de er fans. Det svarer lidt til at en voksen mand går med en Nik og Jay t-shirt. Lad os være ærlige, vi har alle scoret til deres musik - men ingen vil indrømme de kan lide dem. Overskuddet fra t-shirt salget deles med Sidney, han får en fast procentdel plus en bonus hvis vi nåede over 5000, det gjorde vi så kke. Mht. procentdelen vil jeg kun sige at den ligger under 30%, af respekt for hans privatøkonomi. Den kontrakt der findes, som gør det muligt at bruge hans navn og som forpligter ham til at referere til sidneylife.dk som hans officielle hjemmeside, udløber til oktober, og skal genforhandles. Jeg ser ingen forhindringer for en evt. genforhandling - hvis man ønsker at drive merchandise delen videre.

Management aftalen er blevet bygget på efter sitet blev bygget. Lad mig gøre det helt klart, at aftalen imellem Manageren og Sidney Lee, ikke sælges med som en enhed der kan overtages med 100% sikkerhed. Men sitet er den primære salgskanal mht. booking aftaler, og Manageren er positivt stemt overfor en ny ejer - derfor ser jeg ingen udfordringer I at lave en ny aftale, men den gamle aftale vil ophøre og sælges ikke med. Mht. indtægterne på management delen, så har det været vores primære indtægtskilde. Jeg kan ikke røbe fordelingsprocenterne imellem Manageren, Sidney og Jeg - af respekt for deres privatøkonomi. Men jeg kan fortælle at vi får 3-4 seriøse henvendelser ugentligt, og at en aftale som regelt sælges for 7-15'000 kr, inkl. transport.

Banner salget er ikke blevet udnyttet. Der er ikke blevet gjort nogen indsats for at sælge banner pakker til eventuelle annoncører. Der er blevet kørt en kampagne på sitet, via. IQ-media for bruncreme, men den løb i en måned efter den blev stoppet.

Når du køber sitet, får du altså domænet, indholdet, t-shirt designs, webshop og 250 brugere. Du får mulighed for at drive hjememsiden og tjene penge på bannere og nyhedsbreve, og du bliver den primære salgskanal for Merchandise og Booking aftaler. Men management aftalen og merchandise aftalen skal genforhandles, da det er i Sidneys og managerens interesse, ser jeg ingen udfordringer.

Jeg håber det opklarede dit spørgsmål? Du er meget velkommen til at spørge ind til forklaringen igen.

Vincens R. Mink
Konsulent

Mink IT

Fra København
Tilmeldt 12. Jun 07
Skrevet kl. 14:28

Mickel P:

* Kunne godt tænke mig at se hvilke aftaler du har, med tale om provisionen og fortjeneste også :)

Hej Mickel.

Som jeg skrev til Dennis er det ikke noget jeg vil skrive konkrete tal på - her på internettet. Du er meget velkommen til at ringe mig op, hvis du er interesseret, så kan vi diskutere det over telefonen. Men af respekt for Sidneys og managerens privatøkonomi vil jeg ikke diskutere offentligt hvad de tjener.

Er der andre dele af handlen jeg kan opklare for dig?

Vincens R. Mink
Konsulent

Mink IT

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)