Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT Denmark søger en professionel SEO partner der har refferancerne iorden.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Overskriften siger det hele

Vi søger en professionel SEO partner der har refferancerne iorden, og som har kapacitet til et velfungerne partner skab.

Vi skal ha updateret vores nuværende SEO på www.itdenmark.dk og vil meget gerne have et tilbud, men også til fremtiden hvis i da kan levere varen vi er på udkig efter ;)

Kontakt os på www.itdenmark.dk eller info@itdenmark.dk

Mvh Daniel Zambelli

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:22

Et lille gratis tip, hvis du skal finde en god leverandør ...

Start med at undersøge markedet så grundigt du selv kan. Udvælg så nogle få leverandører, som du gerne vil snakke nærmere med. Kontakt dem, spørg evt. om referencer, og få en snak om priser osv. Tag herefter endlig stilling.

Problemet med åbne opfordringer på tilbud som ovenstående er, at du ikke nødvendigvis får fat i de dygtigste. Min erfaring er i hvert fald, at konverteringen er for dårlig - og jeg har for mange andre forespørgsler liggende fra kunder der mere målrettet er ude efter lige den type services jeg eller mit team kan levere.

Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:26

Er helt enig med Mikkel. Undersøg markedet....GRUNDIGT   for i øjeblikket oversvømmes det af en masse som mener de kan alt inden for SEO men ikke helt har indset at det kræver års erfaring helt at forstå hvordan ordentlig SEO opbygges.

Spørg efter referencer men også lidt mere konkret til hvad de har tænkt sig at gøre. Hvis du har et proprietært CMS har leverandøren sikkert nogle de kan anbefale.

DBH
AMP

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:40

Fedt, mange tak for jeres henvisning.

Ja for jeg må sige at det er et stort område og en ordenlig opgave et få sin hjemmeside op på en respektabel plads på google ;O , igen mange tak for info.

God aften - ;)
Daniel Zambelli

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)