Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Larvefødder webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Munkebo
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære amino folk

jeg har investeret i en ny webshop der er bygget på Magento, har I tid at kigge på den?

den er lige gået online for et par dage siden og vi er stadig ved at optimere den og med jeres hjælp vil det gå meget hurtigere

Kommentarer vil blive påskønnet og værdsat

www.larvefødder.dk

med venlig hilsen

Larvefødder

ved/ Iben Christensen

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 15:30

Hej Iben

Flot hjemmeside, som du helt klart kan være tilfreds med.

Jeg ville nok foreslå at det skal være standard at købe, som gæst i stedet for at man skal vælge under købsprocessen :-)

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 15:44

Jeg vil også anbefale dig at sætte det som standard, at man ikke skal oprette en bruger, da der vil falde mange brugere fra i denne del af købsprocessen. Men ellers syntes jeg siden rent visuelt er rigtig flot og passer til produkterne.

Hvis du har interesse, så kommer jeg snart med et tilbud på et gratis og uforpligtende e-tjek af ens webshop.Smile

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:58

Min mening.

Flot hjemmeside - voldsomt irriterende ALERT prompt der dukker op på forsiden. Jeg håber ikke det er sådan i vil kommunikere nyheder ud til brugerne fremover.

Når jeg har klikket ind under et produkt på en underkategori, så forsvinder menuen til venstre. Meget irriterende.

Ellers flot. Den skal i nok få succes med.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 16:20

hej

Den er vist lige som den skal være,,, jeg surfede rundt ildt tid og fandt ikke noget der kræver kommentarer... udover at det ser ud til at virke...Big Smile

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 17:16

Casper Schneider:

Når jeg har klikket ind under et produkt på en underkategori, så forsvinder menuen til venstre. Meget irriterende.

Det kommer du nok til at vænne dig til Casper - de fleste Magento shops er bygget op på den måde - det kan give rigtig gode landingssider. Heldigvis har du så (næsten altid) en brødkrummesti til at komme tilbage til kategorien.

Og ellers er jeg helt enig med dig i at en ALERT prompt ovenikøbet med forældet information er voldsomt irriterende.

Fra Munkebo
Tilmeldt 12. Jan 07
Skrevet kl. 14:57

Mange Tak for jeres kommentarer, vi har allerede skrevet dem på vores optimerings-liste

vedr designet tilfalder alt æren Recreativo som har designet og kodet vores nye webshop, dem er vi rigtig glade for.

Jeg tror helt sikkert på at vi får succes med vores nye webshop.

Er det nogle der har tid til at teste sitet igennem med IE 8.0?

Amino hilsner

Iben Christensen

www.Larvefødder.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 15:09

Iben Christensen:

Er det nogle der har tid til at teste sitet igennem med IE 8.0?

Done - eneste problem er at IE8 (som mange andre browsere) blokerer for jeres pop-up betalingsvindue!

- og hvorfor er "område" et obligatorisk felt i checkout?

Fra Helsingør
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 15:21

Når man bestiller som gæst så der hvor man skal taste adresse, der er der en rød * udfor område, den skulle nok have være udfor by istedet. Udover det synes jeg du skal fjerne de felter som ikke skal bruges (fax og område). De bliver sandsynligvis aldrig udfyldt alligevel.

Fra Munkebo
Tilmeldt 12. Jan 07
Skrevet kl. 09:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tusind tak for alle kommentarerne

Vi har næsten rettet  dem alle, den med området vil dog tage lidt tid at komme ind i magento koden og rette til.

Næste gang i kommer forbi Fyn, så kig forbi og få en kæmpe krammer og en gratis smagsprøve øl fra min mands mikrobryggeri (Munkebo mikrobryg, som er både Danmarks – og Skandinavisk mester i håndbryg 2008) http://www.haandbryg.dk/dmhb/2008/

Alle der har skrevet på denne amino tråd har 2 flasker til gode 

Tak for jeres hjælp

Iben og Claus Christensen

www.larvefødder.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)