Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pludseligt fald i salget

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også haft 14 elendige dage med mobilsalg i denne måned efter en kanon start. Det vendte dog igen i torsdags Smile Men det ser stadig ud til at blive den dårligste måned siden engang i foråret, medmindre det virkelig rykker de næste par dage.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 3. Oct 07
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 14:07

Vi har også samme billede. Den første uge af september var fantastisk, men så har de efterfølgende 2 været mere lunkne.

Det kan muligvis have noget at gøre med at folk skal spare op til den kommende terminsbetaling? ... eller at at kunderne endnu ikke helt er overbevist om at finanskrisen er ved at være slut.

Børnetøj og udklædningstøj - http://dk.rosaogridderen.com

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:22

Hej Hvejsel.

Jeg kunne godt tænke mig at komme i kontakt med dig ang. ID voks, hvis I er interesseret i en ny leverandør.

Jeg kan ikke se hvorfor Jeres salg skulle være faldet. Der kommer jo konstant nye konkurrenter mht. Voks, men i har jo også mange andre produkter.

Mvh.

Casper.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 14:37

Den generelle stemning er, at I oplever et fald i omsætningen.

Sådan er det ikke her - tværtimod - vi har oplevet en stigende omsætning måned for måned året igennem, og for indeværende måned, er vi allerede en del over sept. 2008.

Men måske skyldes jeres oplevelse af vigende omsætning, at kunderne bruger alle deres penge hos mig. Big Smile  

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:39
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)