Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ShapeWorks = Herbalife

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 27-09-2006 00:52:08 Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Dato: 27-09-2006 00:37:04 Forfatter: Lasse Burholt

Min pointe er blot: Herbalife behøver ikke blive bitchslappet gang på gnag når der tales om slankepulver...

... lige såvel som det ikke behøver at blive forgudet, hver gang nogen kritiserer det - der kunne jo i enkeltstående særtilfælde være noget om kritikken.

mvh Hans

Nu har - skal jeg skynde mig at sige - ingen affiliation med Herbalife - men du har selvfølgelig ret; der kan rejse kritiske spørgsmål omkring eks. visse produkter, blot har jeg så skrækkeligt svært ved at ride med på en kritisk bølge, når jeg dels kender massevis af glade Herbalife kunder og brugere og dels bruger min sunde fornuft og logik omkring indtagelse af kosttilskud.

Tak for "ping-pongen", Hans ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:19
Dato: 27-09-2006 01:02:20 Forfatter: Lasse Burholt  (...) dels bruger min sunde fornuft og logik omkring indtagelse af kosttilskud.

Tak for ''ping-pongen'', Hans ;-)

Lasse

- selv tak, Lasse.

Det er selvfølgelig fint at bruge sin sunde fornuft. Jeg selv sværger nu også til at spørge de, der virkelig har forstand på det.

mvh Hans

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:18
Dato: 27-09-2006 00:07:23 Forfatter: Lasse Burholt
Først bliver man latterliggjort, sidenhed chikaneret - med tiden accepteret og om 100 år respekteret: Det er nogenlunde summen af at være først-først ;-)

Hold kæft den rammer plet! Hvor mange first-movers og andre der har gået mod strømmen har ikke mærket den på egen krop?

mvh Carsten
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:50

Det er selvfølgelig fint at bruge sin sunde fornuft. Jeg selv sværger nu også til at spørge de, der virkelig har forstand på det.

mvh Hans

Nu skal jeg ikke trække mere halm ud af presseren på denne tråd; men man skal jo heller ikke stole blindt på en såkaldt ekspert, blot fordi denne kan skrive Dr. Med. eller læge på sit visitkort: der kan være forskellige interesser i at "nedgøre" effekten af kosttilskud og i egne rækker oplever jeg ofte at det læger tidligere har været uddannet i slet ikke er tidssvarende.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:11
Dato: 27-09-2006 15:49:53 Forfatter: Lasse Burholt
(...)det læger tidligere har været uddannet i slet ikke er tidssvarende.

Og i et forsøg på at få det sidste ord før selvbinderen går i selvsving og knytter den sidste knude, vil jeg blot konstatere, at jeg har væsentligt større tillid til fødevarestyrelsen og lægemiddelstyrelsen end til en kosttilskudssælger hvad angår forskellige kosttilskuds virkninger.

mvh Hans

Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:39
jeg kan overhovedet slet ikke se hvad det der link beviser?

nå bortset fra det så sælger jeg ikke herbalife men har prøvet produktet og syntes det var genialt. jeg fik det super godt. normalt er jeg overhovedet ikke til sådan noget personligt salg og gidder det ikke men vi var 3 på min daværende arbejdsplads der ville prøve det og vi var alle 3 rigtig glade for det.

men det produkt har da været på markedet i mange år efterhånden..under mig folk orker blive ved med at hidse sig op over det.

Fra Næstved
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 5
Fra  FT Marketing Skrevet kl. 14:38

JA! Det er faktisk et super godt produkt!

Nu sælger jeg det selv på www.bodykick.dk - men bruger det skam også!

Og alt det der "pyramide-halløj" deltager jeg overhovedet ikke i !

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:07

Så længe der ikke er nogen, der træder frem og siger, at det rent faktisk virker eller ikke virker, er det vel dybest set fuldstændig meningsløst at diskutere det. I så fald er der jo ikke noget grundlag for en konstruktiv debat.

Og her tænker jeg ikke på Lægemiddelstyrelsen og Fødevarestyrelsen, men et bredt udsnit af de faktiske brugere.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Næstved
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 5
Fra  FT Marketing Skrevet kl. 11:54

Jeg er personligt på ingen måde draget ind i noget MLM-fis - jeg sælger bare nogle helt fine varer fra min hjemmeside - og intet andet!!!

Finn.

www.bodykick.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 12:08

Finn Thaarup:

Jeg er personligt på ingen måde draget ind i noget MLM-fis - jeg sælger bare nogle helt fine varer fra min hjemmeside - og intet andet!!!

Finn.

www.bodykick.dk

Oh really. Er det derfor man skal logge ind for at se produkterne på din hjemmeside? Og er det derfor du KUN sælger Herbalife produkter i din netbutik?

Og introduktionen minder også meget om noget, man kun hører i forbindelse med MLM: "Millioner af tilfreds kunder tager næppe fejl".

I din Q&A sektion linker du til Herbalife.dk med følgende beskrivelse: "...Oplysninger om Herbalife, produkterne og forretningsmuligheder.."

Indrømmet, din MLM-forretning er mere subtil end de andres, men en MLM-forretning none-the-less.

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)