Hej alle aminoer!
Jeg følger godt med her på siden, får inspiration, og lærer en masse om det at starte virksomhed. Så tusind tak for det. Det er super for en 16-årig gut som mig! Men nu vil jeg også gerne selv tage lidt aktion. Jeg har siddet og kigget lidt på de forskellige indlæg, hvor folk spørger, hvad skal jeg lave osv. Og svarene er altid: "Det du synes er spændende!" Derfor har jeg tænkt mig om, og fundet frem til at det jeg godt kan lide det er at lave hjemmeside, samt matematik (her tænker jeg også virksomhedsøkonomisk). Jeg har så sat mig ned og kigget på markedet: Hvordan kan jeg få lavet noget som folk nu også gider at besøge? Og der finder jeg ved en søgning på "Matematik" frem til f.eks. Matematikbogen.dk. Det er en side som jeg selv har brugt en del i min folkeskoletid, den er helt ok, men så tænker jeg bare: Jeg kan gøre det bedre og bredere. Med noget SEO og en masse indhold, ville jeg mene at det skulle være muligt at komme op og konkurrere med denne side m.fl. Jeg har selvfølgelig som bagtanke at tjene nogle penge på den her side. Det i form af reklamer f.eks. Google Ads etc. Det skulle nok være muligt, hvis man blot kunne få en ordentlig rangering på divserse søgemaskiner.
Jeg har selv HHX (Marketinglinje) samt et fritidsjob at passe, og kunne egentlig godt tænke mig at arbejde sammen med én (eller to) om det har projekt. Det jeg søger er unge "iværksættere" (15-18 år) som selv har en interesse indenfor det at lave hjemmesider, og selvfølgelig helst matematisk også. Jeg kan fixe en omgang PHP, samt et habilt design. Du skal gerne kunne det samme, og ja ville jo være fedt hvis du kunne noget ekstraordinært designmæssigt. SEO er også meget rart at kunne. :)
Håber på at der er andre som mig derude! ;) Mvh. Jens Nannerup P.s. Input mm. ville være dejligt selvom du ikke er så ung endda ;) |
Har du tænkt dig at lave den på dansk eller engelsk?
Tror du kan tjene nogle penge på google adwords, men tror desværre ikke det er meget...