Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konverteringsraten er lav - jeg ved hvorfor - hvad gør jeg?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Super. Glæder mig til at høre hvordan det går...

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:45

Hej Rene

I gennem et stykke tid har der været meget fokus på Google Website Optimizer (GWO) i den danske online markedsføringsverden. Idéen er at man kan sætte tests op hvor man sammenligner konverteringsfrekvensen af en eller flere udgaver af samme side. Måske var det værd at overveje i dit tilfælde?

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 14:53

internetUdvikler:

Hej Rene

I gennem et stykke tid har der været meget fokus på Google Website Optimizer (GWO) i den danske online markedsføringsverden. Idéen er at man kan sætte tests op hvor man sammenligner konverteringsfrekvensen af en eller flere udgaver af samme side. Måske var det værd at overveje i dit tilfælde?

Jeg har overvejet det, men har endnu ikke fået sat mig ind i hvordan det virker rent teknisk. Men har hørt meget godt om det, så det kunne da være jeg skulle sætte mig ned og læse om det og få det prøvet i praksis

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:11

Det skulle ikke være så svært. Men alt tage jo tid.:)

For inspiration se denne trådMorten Vadskærs blog. Den handler om en konkurence han lavede om hvorvidt en rød, grøn eller sort knap konverterede bedst, eller tilmeld dig hans GWO-kursus hvis der stadig er plads.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)