I gennem et stykke tid har der været meget fokus på Google Website Optimizer (GWO) i den danske online markedsføringsverden. Idéen er at man kan sætte tests op hvor man sammenligner konverteringsfrekvensen af en eller flere udgaver af samme side. Måske var det værd at overveje i dit tilfælde?
I gennem et stykke tid har der været meget fokus på Google Website Optimizer (GWO) i den danske online markedsføringsverden. Idéen er at man kan sætte tests op hvor man sammenligner konverteringsfrekvensen af en eller flere udgaver af samme side. Måske var det værd at overveje i dit tilfælde?
Jeg har overvejet det, men har endnu ikke fået sat mig ind i hvordan det virker rent teknisk. Men har hørt meget godt om det, så det kunne da være jeg skulle sætte mig ned og læse om det og få det prøvet i praksis
Det skulle ikke være så svært. Men alt tage jo tid.:)
For inspiration se denne tråd på Morten Vadskærs blog. Den handler om en konkurence han lavede om hvorvidt en rød, grøn eller sort knap konverterede bedst, eller tilmeld dig hans GWO-kursus hvis der stadig er plads.