Ja du har nok ret.
Hvordan går det med tilbuddet? Hvad synes folk om det? Tjener du på det? Spændende og anderledes idé :-)
/ Morten
|
Morten Kaltoft:Hvis du vil generalisere, så ja. De mest fanatiske fans, hader hinanden, og sådan er det.
Så du mener i din dybeste alvor, at sportsfolk og virksomheder som konkurrerer hader hinanden... I de 90 min en kamp varer hepper man på hvert sit hold, og bagefter er man da venner og drikker en øl. Sådan har det altid været, og hvis du helt alvorligt mener, at fordi en promille i samfundet har en lidt wierd tilgang til tingene, så gælder det alle mennesker i samfundet?
Morten Kaltoft:Nå, det var det spændende. Ved du hvad? Jeg kommer faktisk for at prøve at hjælpe Rikke, så om du synes mine argumenter er noget pis, rager mig ikke. Jeg troede godt nok du var mere fornuftig end det, Fashion, når man ser hvor aktiv du er på Amino, men jeg tog da grueligt fejl. Din stigende aktivitet er måske grunden, til den også stigende ondskab og lyst til at diskutere her på Amino?
Ja vi er sådan set flere der prøver på det, men vi andre kommer ik med påstande, som vi ik kan argumenterer for. Og hvis du seriøst mener jeg er ufornuftig, fordi du selv kommer med en påstand du ik kan forsvare, så må det står for din egen regning. Jeg har intet påstået i denne tråd, som der ik kan argumenteres for... Over and out!
Morten Kaltoft:Din stigende aktivitet er måske grunden, til den også stigende ondskab og lyst til at diskutere her på Amino?
Jeg takker for de "pæne" ord, og sætter dig på listen over personer man ik skal tage alvorligt. For det der var da den mest latterlige kommentar ever...