Jeg ligger også nr 1 på rigtigt mange at mine keywords på bing, langt over alle mine meget større konkurrenter og jeg har ikke gjort noget for at komme til at ligge der.
Hvis man søger på , Aktiv 3, mit firmanavn dukker det ikke op. Men en del udenlandske firmaer med samme navn . Det har jeg dog lige læst at det er noget de arbejder på, at danske firmaer kommer bagerst , selv ved søgninger fra DK. Jeg søgte så på www.aktiv3. dk, og der kom jeg.
Men igen på diverse key-og long tail søgninger er jeg helt væk. Men nu virker det også som et site på vej frem, så de skal vel lige lære , hvor fantastiske vi er !
Jeg læste de har 10 ½ % af søgninger i DK nu. Så jeg skal da være med der
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Det kommer også an på hvem du er oppe imod. I min branche gør de heldigvis ikke så meget ud af SEO. Så det er forholdsvist nemt at få en god placering. Måske det er det samme med dig ? Jeg har til gengæld ekstremt mange konkurrenter.
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Det kommer også an på hvem du er oppe imod. I min branche gør de heldigvis ikke så meget ud af SEO. Så det er forholdsvist nemt at få en god placering. Måske det er det samme med dig ? Jeg har til gengæld ekstremt mange konkurrenter.
Jeg er gået igang med noget seriøs intern linkbuilding. Det ser umiddelbart ud til at rykke ret meget på placeringer på Google... ved ikke hvor meget ekstern linkbuilding giver, men giver det bare halvdelen af det interne, så burde jeg nok overveje det. Har intet gjort ud af det til dato.