Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilpasser Bing .com sin søgning til mig?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke tilmeldt mig. Kan man det?

Hvis din side har indgående links, dukker den vel op helt automatisk på et tidspunkt.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 12:44

Jeg ligger også nr 1 på rigtigt mange at mine keywords på bing, langt over alle mine meget større konkurrenter og jeg har ikke gjort noget for at komme til at ligge der. 

Mvh

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:48

Hvis man søger på , Aktiv 3, mit firmanavn dukker det ikke op. Men en del udenlandske firmaer med samme navn . Det har jeg dog lige læst at det er noget de arbejder på, at danske firmaer kommer bagerst , selv ved søgninger fra DK. Jeg søgte så på www.aktiv3. dk, og der kom jeg.

Men igen på diverse key-og long tail søgninger er jeg helt væk. Men nu virker det også som et site på vej frem, så de skal vel lige lære , hvor fantastiske vi er ! Smile

Jeg læste de har 10 ½ % af søgninger i DK nu. Så jeg skal da være med der

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:51

Rene G:

Hvis din side har indgående links, dukker den vel op helt automatisk på et tidspunkt.

Jep! Glem alt om tilmeldinger og den slags. Links er vejen frem.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:00

Jeg har 62 indgående links. Så jeg mangler ikke links. Man kan altid få flere men alligevel

Nu er jeg tilmeldt Bing Maps. Så må vi håbe de belønner det. Men nu er mit site forholdsvist nyt, ca 3-4 måneder gammelt, så der er tid til at vente

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 13:04

movement:

Jeg har 62 indgående links. Så jeg mangler ikke links. Man kan altid få flere men alligevel

Nu er jeg tilmeldt Bing Maps. Så må vi håbe de belønner det. Men nu er mit site forholdsvist nyt, ca 3-4 måneder gammelt, så der er tid til at vente

Jeg vil nu mene at 62 indgående links ikke er ret meget.. Det skal du helt klart arbejde mere med.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:07

Jeg er i gang. Vi laver kun kvalitets links og vores nye side, er som sagt, ret ny. Så vi tager den på den gode gammeldags måde..stille og uroligt

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 13:08

Michael Grove:

Jeg vil nu mene at 62 indgående links ikke er ret meget.. Det skal du helt klart arbejde mere med.

Hvor vigtigt er det reelt sammenlignet med andre faktorer. Jeg ligger rigtigt pænt på Google, men jeg har godt nok ikke mange indgående links...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:10

Det kommer også an på hvem du er oppe imod. I min branche gør de heldigvis ikke så meget ud af SEO. Så det er forholdsvist nemt at få en god placering. Måske det er det samme med dig ? Jeg har til gengæld ekstremt mange konkurrenter.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 13:17

movement:

Det kommer også an på hvem du er oppe imod. I min branche gør de heldigvis ikke så meget ud af SEO. Så det er forholdsvist nemt at få en god placering. Måske det er det samme med dig ? Jeg har til gengæld ekstremt mange konkurrenter.

Jeg er gået igang med noget seriøs intern linkbuilding. Det ser umiddelbart ud til at rykke ret meget på placeringer på Google... ved ikke hvor meget ekstern linkbuilding giver, men giver det bare halvdelen af det interne, så burde jeg nok overveje det. Har intet gjort ud af det til dato.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)