Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilpasser Bing .com sin søgning til mig?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene G:

Michael Grove:

Jeg vil nu mene at 62 indgående links ikke er ret meget.. Det skal du helt klart arbejde mere med.

Hvor vigtigt er det reelt sammenlignet med andre faktorer. Jeg ligger rigtigt pænt på Google, men jeg har godt nok ikke mange indgående links...

Indgående links er MEGET MEGET MEGET vigtige.. Det kommer selvfølgelig an på hvor mange sider du har på din hjemmeside. Hvis du har 2 sider behøver du selvfølgelig ikke lige så mange links som hvis du har 10.000 sider.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 13:27

Michael Grove:

Indgående links er MEGET MEGET MEGET vigtige.. Det kommer selvfølgelig an på hvor mange sider du har på din hjemmeside. Hvis du har 2 sider behøver du selvfølgelig ikke lige så mange links som hvis du har 10.000 sider.

Hvis det vitterligt er tilfældet, så må I gøre plads til mig, for så vil jeg være at finde på toppen af Google på alle mine søgeord... Big Smile

Når jeg er færdig med den interne linkbuilding, må jeg se på de indgående links og se om de, i mit tilfælde, vil betyde så utrolig meget. 

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:29

Rene G:

Hvis det vitterligt er tilfældet, så må I gøre plads til mig, for så vil jeg være at finde på toppen af Google på alle mine søgeord... Big Smile

Når jeg er færdig med den interne linkbuilding, må jeg se på de indgående links og se om de, i mit tilfælde, vil betyde så utrolig meget. 

Hvis du ligger godt placeret allerede, uden at have arbejdet med indgående links, kan vi godt begynde at gøre plads til dig i Jantetæsker-kategorien, når du kommer i gang med den del også! Smile

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 13:38

Frank Hellerup Madsen:

Hvis du ligger godt placeret allerede, uden at have arbejdet med indgående links, kan vi godt begynde at gøre plads til dig i Jantetæsker-kategorien, når du kommer i gang med den del også! Smile

Nu er jeg jo Nordjyde :-) men jeg skal nok prøve at arbejde intenst med det og melde tilbage med resultatet. Men det er vildt hvad små ændringer kan gøre for sin placering.

Mine næste forsøg kommer til at gå på Navneskilt og Navneskilt til postkasse 

Så nu må vi se hvor langt mine evner rækker :-)

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)