Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google 1. side

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 29. Jun 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er rykket frem til 1. side på 3 af mine keywords, hvoraf den ene har en plads nr. 5 (efter de sponserede links).
På de 3 keywords er der henholdsvis 22.000 - 39.000 og 44.000 der søger på ordet hver måned.
Jeg har dagligt 5-10 søgninger på hvert ord - synes der er meget lavt når der dagligt er ellem 700-1.400 der søger på ordet.
Eller er det bare kun 1. og evt. 2 pladsen der får det store "rykind"

På forhånd tak.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:25

mine ord strip , stripper , striptease  , strip show , giver for mig ca. 400 om dagen ,og jeg ligger på 2 pladsen .

Min plads er bedre og der er 3-6 gange mere trafik på mine ord

f.eks. strip er 135.000 lokal søgninger , så det passer meget godt med det antal find nogle ord med højere trafik , med husk trafik er ikke det vigtigste det er du får kunder

Jeg har dog også lavet en lidt provokerende titler  på både forside og undersider , så det kan du også arbejde med

jeg er godt nok kommet på overarbejde, med arbejdet spændende titler, for  folk skal jo klikke på min hjemmeside

Der er  vidste ikke noget unormalt i det antal der kommer ind på din hjemmeside , ellers skulle jeg også have flere besøgene Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 11:28

Du kan forsøge dig med at lave en rigtig god overskrift og description. Disse elementer har større betydning end man tror. Sørg for at gøre dem rigtig spændende så folt for lyst til at besøge din side.

Tilmeldt 29. Jun 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:33

Tak for dit svar
Umiddelbart får du vel så 9-10% af de daglige søgninger ved at ligge på 2. pladsen.
Det passer så meget godt med, at det normalt kun er de første 3 -4 stykker man ser - men der er jo også efter sponsor-links.

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 11:43

Hvis du benytter Googles søgeordsværktøj, så husk at sætte den til det eksakte ord/sætning, når du skal se antal søgninger.

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:44

Der findes nogle gamle AOL-tal, som viser, at førstepladsen på søgeresultaterne får knap halvdelen af alle klik, mens 2. og 3. pladsen tilsammen får knap en fjerdedel.

Hvis de tal bare nogenlunde står til troende som tommelfingerregel, er der ikke mange klik tilbage til de resterende resultater. Det er altså i top-3, det for alvor sner, hvilket min egen erfaring også bekræfter.

Især i disse tider, hvor Google ofte smider billeder og alskens andre ting ind i søgeresultaterne lige efter resultat nr. 3.

Og så skal du også lægge mærke til Jacobs svar. Det er helt essentielt at bruge eksakt søgning, hvis du vil bruge resultaterne til SEO-formål. (På mindre søgte udtryk skal man også bide mærke i, at tallene altså er nogle estimater. Jeg har fået mange besøgende fra udtryk, som Google ikke mener giver nok søgninger til at medtage i statistikken.)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 21:07

Frank Hellerup Madsen:

Hvis de tal bare nogenlunde står til troende som tommelfingerregel, er der ikke mange klik tilbage til de resterende resultater. Det er altså i top-3, det for alvor sner, hvilket min egen erfaring også bekræfter.

I mit tilfælde, hvor jeg lige nu har PR 3 og 4 på søgningen "joomla templates", sner det også på ved PR 4. Her kan jeg se, at jeg får en relativ stor procentdel af de samlede lokale søgninger på strengen. I dette tilfælde tror jeg i høj grad, at det spiller ind, at de to sites, der ligger over mig er engelske og derfor har engelske titler. Herudover har jeg også været så heldig at få indekseret undersiden korrekt, så PR 3 og PR 4 skaber større opmærksomhed.

Er der nogen der har en artikel eller noget statestik på hvor meget det betyder at have disse undersider korrekt indekseret af google? Hvis I ikke lige forstår hvad jeg mener, så tjek mid indlæg omkring søgemaskine optimering af mit joomla website

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:18

Rasmus Hoeks:

I mit tilfælde, hvor jeg lige nu har PR 3 og 4 på søgningen "joomla templates", sner det også på ved PR 4. Her kan jeg se, at jeg får en relativ stor procentdel af de samlede lokale søgninger på strengen. I dette tilfælde tror jeg i høj grad, at det spiller ind, at de to sites, der ligger over mig er engelske og derfor har engelske titler. Herudover har jeg også været så heldig at få indekseret undersiden korrekt, så PR 3 og PR 4 skaber større opmærksomhed.

Er der nogen der har en artikel eller noget statestik på hvor meget det betyder at have disse undersider korrekt indekseret af google? Hvis I ikke lige forstår hvad jeg mener, så tjek mid indlæg omkring søgemaskine optimering af mit joomla website

Hej Rasmus,

Når man har 3. og 4. pladsen i et såkaldt indented resultat som i dit tilfælde, tæller det nærmest som en 3. plads på speed. Indented resultater er rigtigt rare og kaster virkelig nogle ekstra besøg af sig.

Og der er heller ingen tvivl om, at du får rigtigt mange danske besøg på at være den øverste danske site på søgningen.

(Og så lige for detaljens skyld. Når folk bruger forkortelsen PR, mener de normalt Pagerank, der jo er noget helt andet end søgeresultater).

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 21:22

Frank Hellerup Madsen:
(Og så lige for detaljens skyld. Når folk bruger forkortelsen PR, mener de normalt Pagerank, der jo er noget helt andet end søgeresultater).

Du har helt ret. Man burde måske ikke sidde og skrive så meget en søndag aften efter en hård weekend Stick out tongue

Fra Kokkedal
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Fra  Sibl Solutions ApS Skrevet kl. 21:23

Hejsa,

jeg faldt over dette link der virker interessant.

http://www.agerhart.com/seo-rankings/google-rankings-ctr-effect-on-traffic/

Jeg har ihvertfald fundet det nyttigt Smile

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)