Lidt off the record... Men har du overvejet at lave et opsamlingsdepot i DK, hvor færringer kan få deres indkøb sendt til, og så sendes det hele en gang om ugen til Færøerne. Det ville der helt sikkert være et marked for, og vi ville da juble over sådan et alternativ, som webshop. For det er TÆSKE dyrt at sende en lille pakke derop, fremfor 4 store kasser...
Bare et fif, tror du kan få rigtig mange med på det, og det gavner jo også kunderne på Færøerne rigtig meget i form af meget billigere varer...
Lidt off the record... Men har du overvejet at lave et opsamlingsdepot i DK, hvor færringer kan få deres indkøb sendt til, og så sendes det hele en gang om ugen til Færøerne. Det ville der helt sikkert være et marked for, og vi ville da juble over sådan et alternativ, som webshop. For det er TÆSKE dyrt at sende en lille pakke derop, fremfor 4 store kasser...
Bare et fif, tror du kan få rigtig mange med på det, og det gavner jo også kunderne på Færøerne rigtig meget i form af meget billigere varer...
Tror sagtens at der kunne være et marked for det. Men ved sku ikke lige hvordan jeg skal lave det, er som sagt kun 17år, og tror du man blever taget seriøs hvis man starter sådan noget, som kun 17 årig?
Har netop lavet en ny hjemmeside som du kan læse mere om hvad jeg tilbyder, har skrevet noget om Færøerne også.
Så tag et kig på hjemmesiden, og du skal være velkommen at kontakte mig hvis du har brug for færøsk oversættelse til noget eller hvis du har spørgsmål omkring noget.
Vi kunne også f.eks lave et sammarbejde hvor jeg jeg oversætter nyhedsbrevet eller andet så og så mange gange om måneden, eller f.eks artikler eller tekster.
Husk også at notere det ned, det kan jo være du kunne får brug for mig engang i fremtiden.