Nu har jeg søgt på Amino på Live Chat, Live Support og ProvideSupport og der kommer kun gamle indlæg, så nu spørger jeg her. Jeg har igår fået implementeret en Live Chat på min hjemmeside www.stylingshop,.dk (grafik/placering mm. er der ikke taget stilling til) leveret af ProvideSupport.com Mine spørgsmål er : 1) Kender I ProvideSupport.com, og har I ris/ros. Evt. andre tilsvarende udbydere, gerne danske, hvis det findes. Gør funktionen mere skade end gavn? (Jeg regner med at supporten i runde tal vil være online alle hverdage fra 9-14, men det er ikke noget jeg skilter med) Jeg har set mange af disse systemer på hjemmesider men de er næsten altid offline og så synes jeg de gør mere skade end gavn. 2) Når man ser bort fra teknikken, hvad er jeres mening om Live Support på en hjemmeside med bilrelaterede varer samt skilte. Er det noget man/folk/du gider bruge? 3) Man kan starte en samtale Proaktivt, dvs. kontakte kunden 'live' hvis denne har problemer med bestilling / betaling. Er det 'over grænsen' at gøre dette eller hvordan ville I forholde jer til det som kunde. Er det en teknik der er noget potentiale i (hvis man altså investerer den tid i det, som det nu kræver for at have en værdi), eller skal det bare fjernes fra siden igen?
|
http://www.livezilla.net/home/en/ livechat support, godt nok på engelsk, men jeg har kørt med det, uden problemer.