Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress ---> FEJL

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik du det at virke?

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 10:56

Nej det fik jeg desværre ikke...! Men kan se at surftown har noget der hedder 1-click hvor der automatisk oprettes en wordpress-blog for mig.
Meeeen så skal den hedde kpuds.dk/kpuds eller noget i den stil. Det vil jeg jo helst ikke.

Ville bare gerne at den var på forsiden (altså kpuds.dk)

K

Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 11:09

popp:

Meeeen så skal den hedde kpuds.dk/kpuds eller noget i den stil. Det vil jeg jo helst ikke.

Er det fordi du ikke synes det ser godt ud eller er det fordi du er bange for at dine brugere ikke kan huske adressen. Hvis det er sidstnævnte, så kan du bare lave en 301 redirect der redirecter fra kpuds.dk til kpuds.dk/kpuds.

Svendborg Webdesign - Design, programmering og søgemaskineoptimering.

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 11:15

Har ingen problem med at der står www.kpuds.dk/kpuds, men det er mere det at der skal videresendes fra forsiden, til omtalte adr.

K

Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:21

popp:

Har ingen problem med at der står www.kpuds.dk/kpuds, men det er mere det at der skal videresendes fra forsiden, til omtalte adr.

Jamen det er der overhovedet intet problem i. Brugeren vil slet ikke bemærke at de bliver sendt videre, med mindre de kigger i adresselinien selvfølgelig. Desuden er en 301 redirect også den korrekte måde at gøre det på ifht. SEO, da al den linkjuice du får direkte til domænet bliver sendt videre med 301 redirect'en...

Jeg kan godt hjælpe dig med at sætte det op !

Svendborg Webdesign - Design, programmering og søgemaskineoptimering.

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:25

Wordpress kan godt installeres i en mappe, og få det til at ligne det ligger på hoveddomænet.

Det gør du under Generelle indstillinger inde i Wordpress. Så skriver du din hjemmeside i den øverste, og Stien til mappen, i boksen nedenunder.

"Hvis du gerne vil have, at din blogs hjemmeside ligger et andet sted end i den mappe, hvor du installerede WordPress, skal du skrive adressen her.

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)