Nogle der kan komme med en forklaring på hvorfor den laver denne fejl på min hjemmeside...? |
Der står bare at du skal skrive en titel til din blog og så din email adresse?
Nogle der kan komme med en forklaring på hvorfor den laver denne fejl på min hjemmeside...? |
K
For mig at se er der ikke nogen fejl. Du skal passe på med at lade en person komme til din installationsside. Der kunne være en som var ond og gjorder det for dig, men tog passworded. Så skal du næsten starte forfra.
|
Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!
Nedenstående er hvad jeg har stående...?!?!? WordPress database error: [CREATE command denied to user 'kennet4_kpuds'@'ws40.surf-town.net' for table 'wp_term_taxonomy'] WordPress database error: [CREATE command denied to user 'kennet4_kpuds'@'ws40.surf-town.net' for table 'wp_term_relationships'] WordPress database error: [CREATE command denied to user 'kennet4_kpuds'@'ws40.surf-town.net' for table 'wp_comments'] |
K
[img=http://www.postimage.org/TsaTSki.jpg] |
K
Prøv at gøre følgende: Start på Surftowns
hjemmeside, går til dit personlige kontrolpanel. Der, skal du
klikke på Avancerede indstillinger, og gå ind på MySQL-serveren. Gå ind
på din database og derefter klikke på Rediger. Så vil du se masser af
indstillinger, og fjern derefter "lock tabeller".
Prøv at se om det hjælper? |
Det er hermed prøvet, og intet sker...! |
K
Har du husket at skrive det rigtig login til MySql databasen. Det var det næste jeg ville prøve. Det ser ud som om den bruger ikke har de rigtige rettigheder. |
Har lige prøvet at dobbelt-tjekke det, og den skulle være go' nok. /** Database Charset to use in creating database tables. */ /** The Database Collate type. Don't change this if in doubt. */ |
K
Det er korrekt nok disse data. Den første er hvilket tegnsæt den skal bruge i databasen, den sidste er også noget med tegnsæt at gøre. Prøv at slette din wp-config fil og kør installationen igen. Wordpress vil så spørge efter disse infomationer og lave en fil selv. |