Jeg søger oversættere der kan oversætte mit website: |
Ved godt at det ikke står i indlægget, men hvis du skulle mangle færøsk, så kan jeg tilbyde dette til en meget god pris.
Jeg søger oversættere der kan oversætte mit website: |
Ved godt at det ikke står i indlægget, men hvis du skulle mangle færøsk, så kan jeg tilbyde dette til en meget god pris. |
Kender en i Sverige, der kan hjælpe med svensk. Smid en PB og du får kontakt info... |
Hej! Jag är svensk - boendes i Aalborg och översätter från danska till svenska - så jag kan säkert hjälpa dig. Skicka mig ett mail på: stefan@skr-sprogservice.dk om vad det handlar så kan jag ge dig ett bra erbjudande. Ha en fortsatt bra dag Stefan |
Prøv at sætte et par opslag op på Det Humanistiske Fakultet.
|
Kan varmt anbefale Stefan - bruger ham engang i mellem og er rigtig glad for det |
Hej WatcesMe Du er velkommen til gratis at slå jobopslag op på www.studieogelevjob.dk Jeg ved der kommer en del fra de lande/sprog du beskriver. |
Hej Watcesme. Jeg vil gerne tilbyde min hjælp indefor dansk til engelsk. Du er velkommen til at sende mig en mail på morten@mr-inc.dk |
Hej Har lige sendt dig en besked med henblik på spansk oversættelse Dbh. Kim |
Hej, Du er velkommen til at skrive til mig vedr. dansk-tysk oversættelse. Jeg har en god ven, født og opvokset i Tyskland, som med garanti kan hjælpe dig billigt. Min mail er, danielborup@hotmail.com Så kan vi prøve at finde ud af noget.
Hilsen, Daniel B. Jakobsen |