Hvorfor skulle folk købe en bog, der fortæller, hvad de IKKE skal gøre? For mig er det mere logisk, at du skriver en bog om hvad de skal gøre og så skrive blogposts om, hvad de ikke skal gøre. Hvis du skriver denne bog til det danske marked, svarer det - for mig - til at ville sælge sand i Sahara.
Nej, jeg har ingen dårlige erfaringer med Epay. Dem har jeg meget tilfredsstillende brugt i årevis.
Det er WP-ecommerce pluginet, jeg har testet (da det fungerer sammen med Epay). Jeg har ikke testet det plugin du nævner, men samtidig vil jeg heller ikke bruge Paypal. Jeg har forsøgt med Paypal og kun én kunde ud af 2000 brugte det. Så det siger lidt om interessen. WP-ecommerce pluginet er ikke optimalt til digitale produkter, da det ikke accepterer store filer. Uanset hvordan jeg konfigurerer serveren, er det åbenbart mere stædigt end jeg. I enhver shops backend bør der være en mulighed for, at man så kan linke til produktet, men det kan man ikke. Hvis man så selv laver en løsning, svækker det sikkerheden. Ved en netsøgning på andres erfaringer ser man så også, at mange andre ting ikke fungerer. Fx. hvis man vil redigere i et produkt, bliver det ikke ændret. Det oprindelige produkt har hængt sig fast og bliver der. Men det var ang. filerne, jeg lukkede for dette modul, selvom jeg synes, det kunne være fedt, hvis det virkede. |
Lisbeth,
Problemet er målgruppen. Udgiv den på italiensk - hernede er vi ikke bange for paypal og hader at bruge kreditkort til nethandel!....
Henrik