Heeey alle, Jeg er en af dem bag miinto.dk og vi er rigtig godt igang med og optimere på vores konverteringer. Lige pt. ser det rigtig udfordrende ud og vores afvisnings % er alt for høj. Derudover har vi en enormt lav Convertion Rate. Vi ville blive lykkelige hvis bare i gad smide en lille kommentar, en lille feedback på ting i mener er "irriterende" for jeres mulige køb.
Vi har nogle af Danmarks FEDESTE tøjmærker, alle størrelser og både tøj til ham, hende og sågar børnene Håber i vil hjælpe os
Mvh Mike Radoor founder - miinto.dk |
Hej Mike
Nu er jeg ikke en i din målgruppe og derfor er min tolerance måske lidt mindre end dem, der normalt besøger din side,
En af de ting jeg lægger mærke til ved at klikke lidt rundt er at det tager lang tid for siden at få billeder frem. Det er et irritationsmoment.
En anden ting er at når jeg forsøger at anvende filtrene på f.eks. damesiden, skal jeg igennem en opdatering for hvet klik (et klik i hver af boksene). Det gider jeg ganske enkelt ikke vente på, så jeg ville ikke komme frem til at komme noget i salgvognen, fordi jeg med det samme tænker at det nok er lige så omstændeligt.
Håber du kan bruge det
Kh.
Sophie