Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en mulig samarbejdspartner til en ny Extremesports tøj shop..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Sæby
Tilmeldt 26. Jan 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg er ved at have en aftale på plads med den leverandør som sælger extremesport tøj, samt streetwear.. Og vi gerne finde en samarbejdspartner, som skal være sælger, god til at skrive tekster... en med god sans for marketing.. vi starter fra bunden og bygger det hele op sammen.. så fortjeneste er der ikke det vilde af i starten.

Og ved samarbejdspartner, mener jeg at det vi tjener.. bliver 50/50 delt. Og det kommer self på papir, så vi ikke bliver uenige på den konto.

Du skal helst være fra KBH området... Jeg kommer selv fra Aalborg.. men flytter der over til Nov/Dec.

Hvordan leverandør aftalen lyder fortæller jeg mere om til dem der ønsker at høre mere over en telefon samtale,

Håber der er noget af dette som vækker interesse, og glæder mig til at høre fra jer.

Mvh

Kasper

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 18:26

Hej Kasper

Tillykke med aftalen.Det lyder rigtig spændende!

Hvad skal du lave for dine 50% af overskuddet?

Venlig Hilsen

Allan

Fra Sæby
Tilmeldt 26. Jan 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 18:45

Min opgave bliver selve Webshoppen... jeg kommer til at stå for alt design og vedligeholdelse... Jeg er selv uddannet Multimedie integrator og Web-integrator.. og arbejder til dagligt med design,.. og udvikling af hjemmesider.

Fra Herlev
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:40

Hej Kasper,

Det lyder rigtig spændende, og jeg vil meget gerne have lidt mere info.

Smid en PM til mig, så tager vi den derfra.

Henrik Rydahl

Fra helsingør
Tilmeldt 20. Aug 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:35

hej kasper hvis du har lyst kan du kontakte mig på tlf. 21383917 fra idag fredag kl.14.40 til søndag kl. 21.00 jeg er fra helsingør ca. 30 km. fra kbh. og er selv igang med nået af det samme som dig og er interreseret i at høre mere om dit projekt jeg har allerede en registreret virksomhed som forhandler mærkevare streetwear og nike shox sko så er ikke helt grøn inden for det fag men har du tid og lyst kan jeg som sagt kontaktes på det ovenstående nr. hele week-enden M.V.H: Daniel Halmann HAKMANN-CPH.

Fra Frederiksund
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 10:07

Hej Kasper.....

Hvis du stadig søger en partner, må du meget gerne kontakte mig på streetlife@forum.dk

Mvh Claus

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)