Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Signatur i Outlook Express..

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan sætter jeg det op, hvis muligt, i min Outlook Express, så jeg kan vedsende en HTML signatur, UDEN at det bliver set som spam/mistænkeligt af mailprogrammerne ?

Når jeg sender nu til min Gmail og Hotmail, skal man lige godkende at modtage billeder fra afsenderen. Det gider jeg selvfølgelig ikke udsætte mine kunder for. Så hvordan, om hvis, kan jeg redigere i dette

Mange tak

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 17:44

glæder mig til svaret, jeg har samme problem

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:49

Øv , ikke noget svar

Jeg ringer til DanDomain imorgen og håber de kan hjælpe

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 21:48
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:03

Ellers tak Juul

Jeg har fået lavet en fin HTML signatur, og kan sagtens sætte den ind. Problemet er at når folk skal åbne e-mailen, skal de først trykke på en menuknap der siger at det er okay at modtage billeder fra min mail. Jeg ved at mange store firmaer gør det alligevel. Jeg mener også at Amino`s nyhedsbrev gør det samme, men jeg gider ikke have det.

Jeg snakker med DanDomain imorgen, hvis jeg når det

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 22:34
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Det er opsætning i deres mail program, der generer denne sikkerhed, ikke at vise billeder i et HTML dokument.

Hvorfor vil du ikke lade modtageren bestemme om de vil modtage billederne??

Hvis du sender til nye kundeemner er der stor chance for at din mail fanges som spam, men fortalt kort .....
 ...så drejer det om at dine billeder skal linkes til din mail og ikke "vedhæftes", som din Html fil er nu, vedsendes dine billeder din mail, mens den anden metode kræver at en server altid står open for at generer en afsendelse når mail læses.

Jeg holder på at man lader modtageren bestemme om billederne skal vises i mail, ellers er det i spamfilter med afsender Big Smile

Mvh
Juul

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:55

Jeg bliver altid selv lidt urolig, når jeg skal sige ja til " alt muligt ". Jeg vil bare læse den mail. Og sådan er der nok også andre der har det.

Men tak for svaret :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)