Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop ejere: Få en GRATIS konverteringsanalyse

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Amino'er

Jeg har p.t. plads til at lave 3 gratis konverteringsanalyser, og du kan blive en af dem der gratis får rådgivning til at forbedre din konvertering og i sidste ende får flere penge på bundlinjen. 

Til dem der ikke kender min AMINO blog: kampen om den gode e-forretning kan jeg kun anbefale man kigger på den, og derigennem kan man også få en ide om hvad det er jeg laver. 

Gratis konverteringsanalyse

En gratis konverteringsanalyse kræver dog som udgangspunkt at du har min. 200 besøgende om dagen, og at du har installeret google analytics med data længere end 3 mdr. tilbage. Jo flere besøgende du har, og jo mere historik du har - jo mere kan du potentielt få ud af denne analyse. 

Sådan foregår det:

Hvis du ønsker at jeg kigger på din shop og kommer med håndgribelige og resultatorienterede råd til forbedringer, så skal du først kontakte mig - gerne her via AMINO, men du kan også skrive på karsten [snabel-a] tracemedia.eu

Dernæst  tager vi dialogen omkring hvad der praktisk skal ske, før jeg går i gang. 

Derefter tager analysen 2-3 hverdage, og du modtager en fuld rapport der beskriver mine observationer samt en håndgribelig aktionliste, der prioriteres både efter potentielle effekt, men også efter hvor svært eller nemt det vil være at implementere. 

Jeg ser frem til at høre fra dig :)

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Skrevet kl. 14:45

Så er der kun 1 plads tilbage - det går hurtigt :)

-Karsten

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Skrevet kl. 14:53

Så er der desværre lukket for gratis pladser :) - men en "ikke gratis" konverteringsanalyse kan bestilles for 1.395 (eks. moms), ellers lover jeg at skrive igen hvis eller når der åbner sig nogle pladser op :)

-Karsten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)