Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændringer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære venner

Så er der igen sket lidt ændringer.
Amino logoet er blevet klikbart og fører dig nu tilbage til forsiden.

Reklamen i toppen af Amino er fjernet og har givet plads til en dessideret topbar. Den gør det muligt at lave nye ting til Amino, der så også vil få mere opmærksom, heriblandt Wikien.

Dertil er de menupunkter der var i bunden, så flytter der op.

I selv debatten, er der nu kommet en Google reklame. Den vil nok give en væsentligt større indtægt til Amino, der igen kan lønne Joachim, Ruth og betale for serveren til Sune. Og hvis det går som jeg håber, vil det også give plads til andre spændende tiltag. Selve reklamen vil vi nok flytte lidt rundt på og ændre rent visuelt for at finde den bedste placering og det mest effektive design. Nuvel, vi ser hvad der sker.

Dbh Martin

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:43
Gode tiltag, men synes menupunkterne i toppen af siden er meget usynlige.. For nye brugere der ikke ved de er der, tror jeg ikke de ses...
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 17:45
Hvis det kan hjælpe Amino, vænner jeg mig til det

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:48
Jeg er helt enig, jeg mangler bare lige lidt hjælp til det. Men det får jeg en af dagene når jeg har tid til at spørge om det :-)

Dbh Martin
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9732
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:53
Det kan anbefales at randomisere placering og frekvens af AdSense reklamerne, så de ikke vises hver gang, og ikke hver gang på det samme sted. Det reducerer den "bannerblindhed" som ellers er udpræget på et site som dette med en høj procentdel af faste brugere/gengangere.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)