Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :
De adsense reklamer der nu ligger i hver tråd, er det noget der skal fortsætte?
Kald mig gammeldags, men jeg synes at det bryder debatten...

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Synes ikke de er så generende taget i betragtning i at de kun ligger under selve spørgsmålet, og ikke ved hver link...

Og de er jo en del mindre end mange af brugernes signaturer 
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lige skrevet indlægget "Ændringer" i samme katergori, der er lidt mere information.

Dbh Martin
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
De er røvirriterende. Jeg har dog stor forståelse for, at en gratis side skal finansieres på en eller anden måde. Hvis viceværten vil poste, hvad initiativet giver af ekstraindtægter, er han tilgivet herfra ;-)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 18-09-2006 17:36:58 Forfatter: mcdarwin De er røvirriterende. Jeg har dog stor forståelse for, at en gratis side skal finansieres på en eller anden måde. Hvis viceværten vil poste, hvad initiativet giver af ekstraindtægter, er han tilgivet herfra ;-)


Jeg må indrømme at jeg ikke selv kan se den store gene.. Hvis det var animationer, lyd etc. kunne jeg måske forstå det, men et par tekstlinks har ikke dræbt nogen mig bekendt.
At fortælle om indtægten, vil være det samme som at melde sig ud af Adsense programmet, så det kan jeg desværre ikke.

Dbh Martin
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
OK så kun halvirriterende.Jeg bruger selv helt sikkert mere irriterende reklametiltag et par steder, man skal jo have brød på bordet.

Også OK mht. til Adsense, det havde jeg lige glemt i forbifarten. Hvis du kan snige dig udenom reglerne med et lille hint i retning af hvad vej vinden blæser, vil det også kunne bruges til lidt, men jeg har fin forståelse for, at du ikke vil risikere at få lukket din Adsensekonto


Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis man skal drive et website som dette er der 3 mulligheder:


  1. Stifteren betaler hele gildet (med de begrænsinger det giver)

  2. Det finansieres af forskellige former for reklamer (som nu)

  3. Eller det finansieres af brugerbetaling (subscriptions) - men det er der generelt ikke den store succes med


Hvis man skal "leve" af reklamerne er det afgørende at der hele tiden ses på hvordan de kan optimeres bedst muligt. I den process vil der altid være nogle som synes det er fr meget, men det er prisen man må betale for et gratis, og godt, website. Så, lev med det :)


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er min erfaring, fra www.startfirma.dk, at med lidt opsøgende arbejde, kan man få meget bedre aftaler med mindre synlige reklamer, end gennem AdWords. Iværksættere er et buzz-word for tiden, så der burde kunne skaffes nogle sponsoraftaler - men det kræver selvfølgelig lidt tid, hvilket sikkert er problemet for Thorborg.





Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Helt enig, Tommy! Man skal IKKE lade sig begrænse til KUN AdSense men finde den kombination, der giver den bedste bundlinie med de færrest mullige gener for flest mullige brugere. Men AdSense er et godt sted at starte ...

Der er lidt mere inspiration til indtægts-optimering, i en artikel jeg lige har skrevet på min blog i dag.
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)