Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plakatopsættere til Fakta søges

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg må godt nok tilstå, at der er flere sjove kommentarer i denne tråd og selvfølgelig skal der være plads til humor, samt ærlige forsøg på samme. Men hvor er det egentlig skidt, at de mest komiske eller indholdsrige tråde ofte sættes i gang af nye brugere; der enten bidrager til den snart omfattende samling af forretningspræsentationer, eller som har en dumsmart kommentar til det dersens pyramidenoget.
Selve indholdet af disse tråde fejler jo ikke noget. Det skidte består simpelthen i, at den efterfølgende debat foreviger de selv samme forretningspræsentationer og dumme kommentarer, som jo er det de færreste af os gider at læse mere om.

På den anden side, så er det tilsyneladende den slags tråde der skaber debatten. Jeg kan desuden ikke benægte, at jeg ikke selv også gør præcis det samme.
Men hvis debatten på Amino er kommet til et punkt, hvor en "useriøs" tråd kan ende i en seriøs debat; jamen så kan det vel ikke være helt galt og det kunne trods alt tyde på en vis udvikling blandt de mere aktive debatører.

Udover dette, så var det en fornøjelse at læse Dee´s indlæg på denne tråd.
Først og fremmest er det en skarp observering og et emne der faktisk er værd at tage op til debat. For det andet ligger der tilsyneladende logiske og i høj grad objektive overvejelser bag Dee´s holdning til MLM (hvadend den er).
Hvis man skal prøve at forstå noget nyt, så vil jeg mene at man besidder en fordel, hvis man er i stand til at distancere sig fra emnet. Man er jo i virkeligheden ikke i stand til, at lære nyt på godt og ondt, hvis ikke man har et neutralt udgangspunkt.

Tager man en netværker der er topmotiveret og helt oppe at køre over sin forretning; så har man for det første lidt af en go-getter. Men hvis vi nu snakker om, at denne person er VIRKELIGT motiveret og nærmest i en euforisk ekstase der afgrænser sig til det rene vanvid... - Så har vi en person, der formegentlig ikke vil erkende eventuelle fejl eller problemer vedrørende hans forretning. Der kan somend være direkte tale, om benægtelse indtil sidste bloddråbe.
Modsætningen til denne (den urokkeligt stålfaste kritiker) er vist ret indlysende.

Pointen er, at uanset hvilken ekstrem man hælder til; så vil man stå med et sløret billede af virkeligheden.
Dette slørede billede; positivt såvel som negativt danner sjovt nok oftest rammen om striden.

Mvh.

James

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 18-09-2006 22:04:43 Forfatter: Martin Tygsen Jeg må nu indrømme jeg fik et godt grin ud af det...

Men ja MLM er næsten ligesom Muslimere... :) Nej det var ikke et oplæg til at starte den debat...

Selvfølgelig skal man have respekt for hinanden, men en god joke i ny og næ skader ingen.. Og jeg tror også de fleste seriøse MLM''ere kan se det sjove i kontorinvest''s indlæg

Savner nu og da en frisk ping-pong når jeg læser tråde som denne - og korrekt; Kontorinvest´s tråd er da morsom og sigende ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)