Som overskriften siger så har jeg virkelig brug for et online konference rum. Jeg har søgt på nettet, men synes virkelig ikke jeg kan finde et der virker særlig brugervenligt og uden et masse forstyrrelser.
Online konference rummet skal gerne kunne rumme et pænt stort antal, på den gode side af 30.
Der skal gerne være en brugerflade hvor vi kan sætte en præsentation op (pp) eller vise en hjemmeside.
En chat så deltagere kan skrive med hinanden.
- Eventuelt blot også lyd også remote skærm, så folk bare kan se hvad jeg laver på min skærm.
Nogen der kan hjælpe mig, skal nemlig snart bruge sådan et rum.
Rasmus
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.
Hvis jeg var dig ville jeg hive fat i diverse hotteler de har alle sammen. Hvis du ikke kan der så tag fat i kontor hoteller som regus etc. de har også alle sammen.
Hvis jeg var dig ville jeg hive fat i diverse hotteler de har alle sammen. Hvis du ikke kan der så tag fat i kontor hoteller som regus etc. de har også alle sammen.
Jeg har tidligere kigget nærmere på DImDim, som både har gode funktioner (og kan det du efterspørger), og er utrolig prisbillig (gratis for små konferencer, billig for de større). Jeg nåede aldrig at tage det i anvendelse, så jeg kan ikke sige så meget om det i drift. Men testen gik fint.
http://www.dimdim.com/
DimDim har i øvrigt fået rigtig gode anmeldelser rundt omkring.