Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Yder du service til alle kunder eller kun dine egne?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan forholder I jer til kunder der tager telefonisk kontakt med spørgsmål til et produkt?

I mine tilfælde er det typisk tekniske spørgsmål til centrallås, alarmer, godkendelser til undervogne mm.

Jeg plejer at bede om kundens navn, så jeg kan slå deres ordre op i systemet og her må de jo så erkende at de altså ikke har købt produktet hos mig.

Hvordan forholder I jer til dette?

Afviser I folk på en pæn måde eller går det ind under service i jeres butik og bruger I tid på kunden i håbet om at deres næste køb bliver foretaget i jeres forretning?

Min egen holdning er klar, men jeg vil gerne høre jeres...

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:14

jeg ville tage snakken med den pågældende og give en ekstra service så jeg bliver husket for ham den rare og så satse på omtale og måske ordre fra både ham og vennekreds..

mikkel

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 23:16

OpretGratis.dk:

jeg ville tage snakken med den pågældende og give en ekstra service så jeg bliver husket for ham den rare og så satse på omtale og måske ordre fra både ham og vennekreds..

mikkel

Så hvis det er et teknisk spørgsmål der kræver at du måske tager fat i importøren for at få dokumentation mm. så ville du gøre det i håbet om at kunden foretager sit næste køb hos dig?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 23:18

Jeg ville ikke begynde og finde ting frem og undersøge nette efter det, men er det noget jeg kan svare på vil jeg ellers ville jeg henvise til google :-)

Er det meget teknisk må der være et forum eller producenten af en ting der giver de helt tekniske ting..

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:20

Det er vel et spørgsmål, der skal vuderes fra gang til gang. Er der tryk på forretningen, kunder der ringer, ting der skal ordnes, så vil muligheden for at hjælpe være mindre. Hvis der alligevel er tid til det, så hjælp.

Det kan være han ringer til jer, fordi hans tidligere forhandler ikke kunne hjælpe?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:20

Rene G:

Så hvis det er et teknisk spørgsmål der kræver at du måske tager fat i importøren for at få dokumentation mm. så ville du gøre det i håbet om at kunden foretager sit næste køb hos dig?

Hvis du ik besvare evt spørgsmål før et køb, hvordan skal kunden så kunne anse dig for en seriøs sælger? Ville du købe et køkken, hvis forhandleren ik gad at besvare dine spørgsmål?

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 23:23

Fashion-Seller:

Hvis du ik besvare evt spørgsmål før et køb, hvordan skal kunden så kunne anse dig for en seriøs sælger? Ville du købe et køkken, hvis forhandleren ik gad at besvare dine spørgsmål?

Hvis en kunde har købt en gevindundervogn hos forhandler XXX og spørger om jeg kan skaffe en TuV-godkendelse til undervognen. Det er sådan noget jeg mener. Selvfølgelig vil jeg hjælpe kunden med spørgsmål, jeg snakker om kunder der reelt har handlet et andet sted og så kommer til mig for service/support.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:24

Jeg er iøjeblikket ved at starte sikkerthjem.nu op, hvor jeg kommer til at give en fandens masse gratis. Alt fra råd til gratis røgalarmer.

Samtidig har jeg min blogwww.brandviden.dk og igen er det 100 % gratis. Ingen af stederne er fyldt med bannere for min virksomhed, faktisk skal man kikke dybt for at finde min webshop.

Jeg vil skyde på at 1/5 ringer til mig for at få råd om det ene og det andet. I dag havde jeg en kvinde der var blivet kulilteforgiftet i røret, hun ønskede hjem til at komme videre med ansvar osv.
Den anden dag en kvinde hvor hendes hus var brændt og hun viste ikke hvad hun skulle gøre ifht. til forsikringsselskabet og de møbler der ikke var brændt. Også en del arkitekter ringer ang. slukningsmateriel til kommende projekter, noget det ligger langt ude i fremtiden.
En ting er sikkert, jeg kan ikke hjælpe med alt, men kan ihvertfald henvise til de rigtige mennesker.

Så ja, jeg rådgiver og hjælper alt hvad jeg kan, også selvom det tydeligvis intet salg er i det. Men jeg gør det lige så meget i håbet om at det engang kommer tilbage til mig igen, ikke nødvendigvis i penge eller ordre....men jeg er sgu også lidt "karma" agtig :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 23:25

Har kunden købt en varer et andet sted må de rette henvendelse til det pågældende sted og få mere info om det købte produkt

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 23:28

OpretGratis.dk:

Har kunden købt en varer et andet sted må de rette henvendelse til det pågældende sted og få mere info om det købte produkt

Det er også min mening. Medmindre det selvfølgelig er et simpelt spørgsmål der ikke kræver videre research, for så svarer jeg selvfølgelig gerne.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)