Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med gode webdesignere

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal have lavet en webshop, og der er jo flere der byder ind på opgaven, så jeg vælger nu at omformulere mit spørgsmål, så det i stedet henvender sig til webdesignernes kunder.

Er der nogen derude, der kan give mig bud på hvem I har benyttet til at lave jeres webshop - og haft gode erfaringer med det?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:48

Hvad skal du sælge og hvor mange vare numre du 

hvis det er noget du skal leve af så har vi et fordelagtigt tilbud men så må vi vide lidt mere om shoppen

hilsen henning

Fra Skanderborg
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:55

Nu er det jo ikke for at være fræk, men det var lige præcis ikke indlæg fra firmaer der kunne løse opgaven, jeg eftersøgteSmile , men derimod fra nogle der selv har været i min situation og har haft et godt samarbejde og nogle gode erfaringer....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:03

Hej Anja

Jeg har ikke været i din situation, men jeg ved at Alexander Spliid kan gøre det. Han har løst en del opgaver, også for folk fra Amino og de er alle meget tilfredse. Lige nu kan man kun se hans logoer, men han kan også klare det du efterspørger.

http://www.logointhegogo.com/

Fra Odense
Tilmeldt 30. Dec 05
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 14:06

Hej Anja

Til alt vores design på www.officekonsulenterne.dk samt brevpapir etc. der bruger vi en odenseansk virksomhed med navnet 1030. De kan findes på www.1030.dk

Det er dog ikke webshops jeg har fået lavet -  men det burde ikke være det store problem :)

De er super gode og leverer altid den vare jeg efterspørger :-)

Stor hilsen
Christian Kjær

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:13

Nu hvor du ikke vil have en Magento løsning, men er på udkig efter en DanDomain løsning, kan jeg varmt anbefale Henning Wraa. Jeg har tidligere arbejdet sammen med ham og jeg ved at han leverer et godt resultat.

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 14:50

Fireball:

Hvad skal du sælge og hvor mange vare numre du

hvis det er noget du skal leve af så har vi et fordelagtigt tilbud men så må vi vide lidt mere om shoppen

hilsen henning

Nu var det jo kunder, som skulle kommentere, men okay.

Jeg spørger mig selv: hvorfor skulle trådstarter vælge jer henning? I laver jo ikke jeres hjemmeside selv. Den er genereret i Artisteer.

Det var, så vidt jeg ved, ikke det trådstarter søgte.

-----------------------------

Til trådstarter:

Først og fremmest: godt at du spørger. Du kan evt. søge lidt på google, kigge på hvem du synes bedst om.

Danaweb er nok Danmarks største webbureau. Generelt synes folk ikke godt om dem: http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=1&conference=269&posting=696464

Jeg har kigget lidt, og jeg synes virksomheder som "& co.", "timmer webdesign" "namnam design", er nogle gode bud.

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:06

Hej Morten

Øh hvad har det med noget at gøre, Amino bruger også en færdig portal løsning

men den kan du godt bruge så er det legalt.

Jeg formoder at trådstarter ikke skal bruge en løsning til 70-100.000 på stående fod

Jeg burde forklare dig konceptet men tror ikke du er i stand til at rumme. Så tak for kritikken

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 15:36

Hej Anja,

Når vi har travlt bruger jeg en freelance pige som hedder Ayu, hun er her fra Bali og er kanon dygtig til design, hvis interesseret sender jeg gerne hendes portfolio til dig. Vi kan nu også godt lave design og diverse shopløsningerWink. PS. Alexander Spliid er ogsaa meget dygtig.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:39

@ indo: Behøver du copy paste beskrivelsen af din virksomhed ind i hver eneste tråd du skriver? Jeg synes det er utroligt belastende at se på. Alle andre henviser istedet blot til deres egen side i bunden af posten, hvor interesserede brugere så kan læse mere. Kan ikke forstå, hvorfor du som den eneste skal have 14 linjers reklame i hvert eneste indlæg?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)