Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med gode webdesignere

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Jeg bruger faktisk mange penge på at reklamere herinde på Amino, jeg har det dog sådan, at jeg tager mig ikke af hvordan andre opfører sig herinde og hvad de skriver i deres indlæg. Hvis du har problemer med min tekst, synes jeg du skal henvende dig til Amino, jeg vil selvfølgelig rette mig efter deres afgørelse, længere er den ikke, eller skriv til mig personligt en anden gang, det vil jeg værdsætte.. Vi er da voksne mennesker vil jeg mene og behøver vel ikke at svine hinanden til som det desværre ofte sker her inde.

Forsat god dag Rasmus.

Med venlig hilsen

Lars

PS. Undskyld, at dette lige kommer ind over dit indlæg Anja.

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 17:37

Ville bare lige lave en copy paste fra min trustpilot rating

Da vi for ca 4 måneders siden stod i en meget penibel sitaion omkring vores fastansatte webudvikler overtog thomas fra aboutweb dennes funtion med det resultat at vi idag er ved at lægge sidste hånd på et nyt cms system som giver os væsenlig bedre muligheder end vi havde med det sytem vi havde udviklet på i over 12 måneder, derfor kan vi varmt anbefale et tættere samarbejde med aboutweb.dk med venlig hilsen jan jensen 21342055 www.woodhouseshop.com

Giv evt Jan et ring

Med venlig hilsen
Thomas - www.aboutweb.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:59

Jeg har lavet en del arbejde med Thomas fra Aboutweb. Jeg har ikke decideret købt services af ham, men kan stå fuldt inde for at både kompetencer, referencer, priser og kvalitet er i topklasse!

Med venlig hilsen

Simon Tørring

IT Alt-mulig-mand

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)