Det lyder mærkeligt i mine ører, men jeg kender jo heller ikke for historien. Men hvis du har arbejdet for dem i et halvt år, og fået lavet diverse undersøgelser og meget andet, så er jeg altså temmelig sikker på du har en rimelig god sag, hvad det så betyder i kroner og ører skal jeg ikke kunne sige. Men hvis du kan dokumentere de ovennævnte påstande (eks mails hvor de roser dit arbejde) så mener jeg godt du kan gø videre med sagen. |
Det kan jeg netop dokumentere. Og jeg er i gang med at forhandle om en "mindelig" afslutning på den her misære , hvor jeg beder om et vidst beløb. Indtil videre afviser de det, med begrundelse i at projekt slet ikke var så spændende alligevel.
Det det eneste argument de har, og de kan heller ikke sætte en finger på resten af arbejdet. Det jo blot mystisk at det lige pludselig ikke er interessant for dem mere, da det har været " meget interessant " det sidste halve år. De nævner også indirekte i en mail, at de nok vil køre videre med projektet senere. Men jeg skal jo huske at det nu er deres projekt, da det hele har ligget i deres skuffe... hehehe :)
Jeg er sikker på at jeg i retssal vil kunne få dommeren til at se at det stinker, men jeg er desværre også temmelig sikker på at jeg ikke er juridisk dækket.
Deres brand er dog så voldsom eksponeret, at hvis deres dårlige opførsel blev kendt offentligt , så ville det mindre beløb jeg beder om, være en nem måde at slippe ud af det på. Men nu må vi se