Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan google analytics "visits" falde?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har en konto på google analytics og har til tider opdaget, at når jeg logger ind på analytics-forsiden og ser på tallene under "visits" kan dette tal dale fra den ene dag til den næste. Jeg troede, at visits var en samlet oversigt over alle klik, førstegangsbesøgende har lavet på min hjemmeside, og at tælleren dermed kun kan tælle op og ikke falde igen. Er jeg forkert på den her?

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 14:52

Anne:
Er jeg forkert på den her?

Ja. Som udgangspunkt vises kun data for de seneste 30 dage.

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 15:02

Hej Anne

Når du skriver at tallet daler fra den ene dag til den anden, er det så samme dato du mener?
Så når du ser besøgstallet på f.eks. d. 19 september, så de besøgstallet lavere næste gang du logger ind.?

Tilmeldt 12. Sep 09
Skrevet kl. 15:18

Henrik:

Hej Anne

Når du skriver at tallet daler fra den ene dag til den anden, er det så samme dato du mener?
Så når du ser besøgstallet på f.eks. d. 19 september, så de besøgstallet lavere næste gang du logger ind.?

Tak for svarerne til jer begge to. Hvis jeg f.eks. logger ind d. 19 og ser ét tal, kan dette tal f.eks. være faldet med 2-3 stykker d. 20. Hvorfor sker det?

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 15:25

Hej Anne

Det er fordi den graf viser hvor mange besøg du fik pr. dag. Dvs d. 19 fik du x besøg. og den 20 fik du 2-3 mindre.

Hver dag måles der hvor mange besøgende du får :-)

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Fra  Pilanto Skrevet kl. 15:27

Sorry. Jeg havde ikke læst dit spørgsmål ordentligt. Som der også tidligere bliver skrevet, så vises der data for de seneste 30 dage. Næste dag du går ind er det jo så ikke de samme 30 dage du ser som det var i går :-)

Tilmeldt 12. Sep 09
Skrevet kl. 15:33

Men hvis man så klikker på besøgstallet, kommer man ind under en underside. Her viser der er en graf, som fortæller hvor mange besøg, der er kommet på specifikke datoer, og det stemmer ikke overens med "visits". Derfor troede jeg, at visits var det samlede antal indgående kliks fra siden, siden den dag jeg tilmeldte mig google analytics..
Argh jeg er en smule forvirret over noget, der burde være ret simpelt! Tongue Tied

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Fra  Pilanto Skrevet kl. 15:50

Det lyder mærkeligt. Hos mig giver summen af besøgstal pr. dag i de 30 dage det samme som besøg (altså summen som står flere steder).

Det hele ser rigtigt ud både i oversigten og detaljevisningen. Det hjælper dig selvfølgelig ikke så meget hvis din viser forskellige data, men så ved du da i det mindste at det er sådan det skal virke :-)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 15:50

Øverst i betjeningspanelet kan du vælge hvilken periode du vil se data fra, så du kan godt se det totale antal besøg på siden

Tilmeldt 12. Sep 09
Skrevet kl. 17:11

Jeg har lige været inde under betjeningspanelet og set antal besøg pr. måned. Her stemmer tallet for september overens med "visits/besøg" på forsiden. Hvorfor dette tal til tider falder med et par besøg mellem to dage må forblive uvist.

Tak for alle svarerne Smile

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)