Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

International organisation søger firma til udarbejdelse af omfattende hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Att.: Amino brugere,

Vi hos ACTpeople har fået for øre, at Amino er stedet hvor kompetente mennesker debatterer om diverse aspekter indenfor iværksætteri. Vi vil derfor høre om nogle herinde kan give noget kompetent respons på nedenstående forespørgsel.

Vi er en organisation der står overfor åbningen af et større internationalt projekt, og skal hertil bruge et firma til udarbejdelse af en omfattende hjemmeside, indeholdende bla. nedenstående:

- Professionelt design
- Omfattende bruger system
- Omfangsrig database
- SEO

Alt med brugervenlighed for øje.

Hvis du/i kan hjælpe med ovenstående, eller kender et firma som kunne have interesse i denne opgave, vil vi meget gerne høre fra dig/jer. Ovenstående projekt vil blive fuldt mediedækket. Derfor vil der være god mulighed for PR til det/de aktuelle firmaer der kan hjælpe os.

Vi sender gerne specifikke oplysninger omkring projektet og indholdet af hjemmesiden, hvis du/i mener at have kompetencen til at hjælpe.

På forhånd tak

Claus Nordahl & Torsten Kierkegaard                     
ACTpeople

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 08:09

Jeg står blandt andet bag http://www.siope.eu/, som har en masse patient databaser (fortrolige) og som vi i sin tid opbyggede et super  smart cms system til, idaghar de dog selv overtaget vedligeholdelsen.

Du må meget gerne sende mig en kravsspecifikation på mmc@mc-solutions.dk

Mange tak og fortsat god dag.

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 08:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Claus,

Hiv fat i Henrik fra Danskwebinnovation! Vi har selv fået lavet en del af vores opgaver ved ham og alt er gået som planlagt (det er ikke en selvfølge, når man handler med webbureauer).

God held med at finde et kompetent webbureau.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:25

Hej Claus og Thorsten,

I må meget gerne sende jeres kravspec. til mig på remy@remy.dk. Så kan jeg give jer et tilbud og en vudering af opgaven.

Mvh.

Remy Jessen Lorenzen

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:09

Hej Claus og Torsten

Jeg har startet en service, hvor jeg gratis finder leverandører af forskellige services og produkter. Hvis I er interesseret i, at jeg helt uforpligtende finder et antal bureauer som kan sende Jer et tilbud eller blot kontakte Jer, kan I ringe på 61 28 83 84. Tag evt. et kig på http://www.indkobsafdelingen.dk/

I skal nok få en del henvendelser herindefra, men det vrimler med en masse, som kan en smule. Hvis jeg får en god snak med Jer om Jeres behov, vil jeg bedre kunne undersøge markedet og checke referencer.

Håber at høre fra Jer.

Mvh.

Michael Kousgaard

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:25

Hej Claus og Torsten

I må gerne sende info til mig på niels.henriksen@netopcom.net

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:45

Att.: Svargivere

Vi takker mange gange for ovenstaaende svar, opfordringer og tilbud paa loesninger.

Vi vil loebende vende tilbage til jer hver isaer, som oensker en krav specifikation, for at diskutere de muligheder der ligger i dette.

Vi vil fortsat gerne hoere mere fra kompetente folk som har noget spaendende at byde ind med.

Paa forhaand tak

Claus Nordahl & Torsten Kierkegaard

ACTpeople

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)