HejZa lut.. Det er skodagtig sent, men fandt lige dette link i Iværksætteren. Tak Martin Tfor den... Det ser jo meget spændende ud.
Jeg har et reklamebureau og arbejder med meget med kommunikation - specielt på tøj faktisk.
Mit firma hedder Zuccé. (succes) og du sprøger lidt til det med genkendelsen. Z er fint. Mine erfaringer med mit navn er super. 50% kan ikke udtale det, men jeg har erfaret at det har større brandpotentiale end forventet. Alle kunder husker navnet og jeg bliver synonym med mr. Zuccé.
Jeg er ikke så vidt endnu, har kun været igang i 10 mdr. så hjemmeside er ikke oppe endnu. Men men men.. du skal undersøge om du kan ruge navnet worldwide, hvis det er det du vil. Ligeledes om det har andre betydeninger i andre lande. (læs Lars Larsens om hvordan de kom galt afsted i Sveige på sprogforveksling ) Det ville undre mig om du kan få registreret det navn, men sprøg patantdirektoretet inden du smider penge efter det.
Din smiley kan jeg ikke fordrage, men det er sikkert bare mig. Den er grim og alt for comuteragtig. Jeg er lige for træt til at mene noget konstruktivt om hvad det så skal være. Mit eget logo er bare skrevet som tekst - det er nu heller ikke noget særligt. men det har den egenskab, at navnetræk og logo er i et. Det er faktisk meget rart, men om det holder i længden ved jeg ikke. jeg er mest til det enkle og stilrene.
Et godt råd til alle her på nettet. Tilmeld jer erhvervssparring.dk Jeg har kun været med i 14 dg. og til ét møde, men det er super.
( se selv på hjemmesiden hvad det handler om )
Godnat.. - held og lykke til dig, og de andre der skal igang. Det er hårdt og det er spændende. Så må vi håber det er slidet værd.
En af mine venner købte et sommerhus som han fik 300.000 i overskud på efter 1 1/2 år. Det vil jeg også være tilfreds med. |
Tak for kommentar... det er lige ved at smiley''en får fyreseddelen nu
Zalut projektet er ellers gået i produktion nu, og der forventes at ske noget om nogle måneder.
Vedr. logo, så bliver det nok til det jeg har nu i første omgang. Men det er ikke unormalt at logoer ændres igennem tiden, f.eks. Jubii''s logo er ændret sig en hel del gennem tiderne. Jeg kan gost huske det første, da jeg første gang kom på internettet (vist nok med 9kbps)
Jeg kigger nærmere på erhvervssparring.dk også. Tak for tip