Hej alle sammen!
Tak for alle de gode indlæg. Jeg har været meget optaget i dag, så jeg har ikke kunnet svare.
Det der med "businessmand på 35 år føle sig velkommen, samtidig med at en 13 årig også føler sig velkommen" arbejder vi med. F.eks. vil det være sådan, at hvis en ZALUT banner var på Amino debatten og en af iværksætterne klikkede på den, så var ZALUT tilpasset til den målgruppe... f.eks. ville man se profiler af andre business-interesserede, der kunne dansk eller engelsk, og måske blogger der henvendte sig til den målgruppe. Det samme ville så være når man har registreret sig på ZALUT, så tilpasser den sig til brugeren... det er så en ting ![]()
Jamen da! Selfølgelig vil I ikke at jeg holder noget hemmeligt ZALUT er et rimeligt stort projekt, og det ville nok fylde 20-30 A4 sider at forklare det, men jeg kan give en lille idé om hva det er. Det er et sted hvor alle i verden kan få deres egen gratis hjemmeside, blog m.m. og der vil ikke være nogen som helst forpligtelser med bla. at skulle modtage nyhedsbreve, der vil heller ikke være nogen reklamer på ZALUT... det hele koster en hel masse penge for os, men vi satser på at få en masse brugere fra en masse lande på, så vi senere kan få en stor flok at sælge vores andre services til...
Ellers har jeg lige sat logo''et op i en skitse på et forside design i den rigtige størrelse, så i kan se hvordan det kommer til at se ud i aktion (don''t mind menupunktene ) Kig på zalut.com/zalut_design.html
Virker navnet ellers godt nok? Vil det være nemt at huske og stave til?
Endnu en gang tak for de gode inlæg.
Mvh
|