Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er logo''et godt nok...

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsan,

Vi arbejder med et projekt, hvor vi nu er kommet til at skulle lave logo osv.

Jeg vil så gerne spørge jer hvad i synes om vores udkast.

Det skal kunne henvende sig til alle internetbrugere over hele verden.

Føler i at det er indbydende nok for jer? Er det pænt nok? Er teksten nem nok at læse? Og er det godt nok til at blive et godt brand?

Udkastet kan ses her zalut.com/logo_test.html

Håber i kommer med nogle gode fifs... jeg ved at der er nogle rigtigt gode brandere på Amino

Mvh
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 01:00
Hejsa

Hvad er Jeres målgruppe? Så er det lidt nemmere at komme med sin mening! Eller bare hvad siden omhandler.

Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 02:54
Målgruppen vil som sagt være alle internetbrugere over hele verden.

Jeg kan ikke komme ind på detaljerne om hvad siden specifikt handler om, men det bliver et sted hvor man bl.a. kan møde nye venner fra hele verden... Det lyder godt nok lidt plat, men jeg kan ikke sige så meget lige nu...

Det vigtigeste er at logo''et henvender sig til alle... f.eks. skal en businessmand på 35 år føle sig velkommen, samtidig med at en 13 årig også føler sig velkommen.

Mvh
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 04:27

Hej Niklái

Jeg synes at logoet virker fornufigt nok. Men jeg ville nok smide et par enkelte detaljer mere ind på.
(Uden at gøre det FOR detaljeret).

Gør lidt mere ved øjnene og fremhæv smilet med simple tandeffekter i mundvigene (skygge). Evt. 2 simple smilehuller eller "streger".

Dette burde give selve smiley''en lidt mere karakter. - Den virker en anelse for simplificeret i mine øjne. Men som sagt, synes jeg at selve grundideen er god nok.

Mvh.

James
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 06:59

Jeg syntes at det er et godt logo, men jeg ville nok droppe animationen.

Alt om både i Danmark

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 07:22
Jeg synes også det ser fornuftigt ud, men ville ligesom James og Bjarne er inde på gerne se det uden animation og eventuelt med noget indhold munden (den er meget "tom").

Er det noget der også skal bruges til tryk?
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:40
Jeg syntes det er et flot og let genkendeligt logo. Man bliver i godt humør af at se på det, det er sådan lidt Jubii agtigt.
Men jeg er lidt bekymret for dit "businessmand på 35 år føle sig velkommen, samtidig med  at en 13 årig også føler sig velkommen" det lyder ikke klogt i mine øjne. Nettet er alt for konkurrencepræget til at man, i mine øjne, kan arbejde med så forskellig en målgruppe på det samme site. Men det kan selvfølgelig være at jeg bliver positivt overrasket.
Men bortset fra det, så fortæl da hvad du har gang i. Det sker der ikke noget ved, andet end du får en masse input. Jeg har ALDRIG haft hemmeligheder i forhold til omverdenen og det er da gået meget godt indtil da. Som du selv så, så spurgte jeg jer andre hvilket navn jeg skulle vælge til vores nyeste produkt. Kontrakten med firmaet der skal levere det, er ikke engang på plads. Jeg fik en masse fed input, som jeg nu kan bruge.
Det problem du kan komme til at stå med, er at dit produkt rammer køberne forkert. Hvis du kommunikerer aktivt med omverdenen, fanger du mange fejl før du launcher og det er meget mere værdifuldt, end at kramme sit hemmelige site ind til sig.

Dbh Martin
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:06
Hey...

Som Martin siger om målgruppen: det lyder ikke klogt i mine øjne

Jeg tror at du vil have fordel i at lave grupper fordelt på eks. alder eller interesser. Men det kan jo være at konceptet tager højde for det...

Nå, nu var det jo logoet du bad om kommentarer til. Jeg synes at det ser godt ud, og mig generer animationen ikke. Animationen forhindrer dig jo ikke i at have en uanimeret version af logoet hvis du skal lave brevpapir, merchandise etc.

Held og lykke med projektet!

/Carsten
Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 09:42
Hej...

Jeg syntes logoet er fint. Vil dog også sige, at hvis du skal have logoet fast i toppen eller lign. af en side, så ville jeg droppe animationen.

Mest pga. min nysgerrighed er jeg enig med Martin i, at du ikke skal holde det hemmeligt!

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 22:10
Hej alle sammen!

Tak for alle de gode indlæg. Jeg har været meget optaget i dag, så jeg har ikke kunnet svare.

Det der med "businessmand på 35 år føle sig velkommen, samtidig med at en 13 årig også føler sig velkommen" arbejder vi med. F.eks. vil det være sådan, at hvis en ZALUT banner var på Amino debatten og en af iværksætterne klikkede på den, så var ZALUT tilpasset til den målgruppe... f.eks. ville man se profiler af andre business-interesserede, der kunne dansk eller engelsk, og måske blogger der henvendte sig til den målgruppe. Det samme ville så være når man har registreret sig på ZALUT, så tilpasser den sig til brugeren... det er så en ting

Jamen da! Selfølgelig vil I ikke at jeg holder noget hemmeligt ZALUT er et rimeligt stort projekt, og det ville nok fylde 20-30 A4 sider at forklare det, men jeg kan give en lille idé om hva det er. Det er et sted hvor alle i verden kan få deres egen gratis hjemmeside, blog m.m. og der vil ikke være nogen som helst forpligtelser med bla. at skulle modtage nyhedsbreve, der vil heller ikke være nogen reklamer på ZALUT... det hele koster en hel masse penge for os, men vi satser på at få en masse brugere fra en masse lande på, så vi senere kan få en stor flok at sælge vores andre services til...

Ellers har jeg lige sat logo''et op i en skitse på et forside design i den rigtige størrelse, så i kan se hvordan det kommer til at se ud i aktion (don''t mind menupunktene ) Kig på zalut.com/zalut_design.html

Virker navnet ellers godt nok? Vil det være nemt at huske og stave til?

Endnu en gang tak for de gode inlæg.

Mvh
Side 1 ud af 4 (31 indlæg)