Hej igen alle i fantastiske aminoer, jeg takker da 1000 gange for jeres interesse omkring min interesse for saltopskrifter.
Og først vil jeg dog indrømme at det dog ikke kun er en hobby men ment seriøst omkring udvikling og salg af varen.
Jeg vil dog sige det kun er i forsøgstadiet endnu og vi har været så heldig at få en så seriøs sponser som Akzo Nobel Salt A/S Mariager med varen JOZO salt,de har sponsoreret alle vores forsøgs salte, lige fra de fineste havsalte til de dyre flage / Gourmetsalt, dog og selvfølgelig med ønske om at se resultaterne når de kommer.
Vedr. baconsalt har jeg læst de første 100 sider om saltet fra USA og den fremgang de har haft med det på få år, dog uden nogen form for forståelse for hvilke materialer der bruges til fremstilling af varen,, jeg tror det er syntetisk fremstillet og det er ikke noget vi vil have med at gøre, vi interessere os KUN for naturens krydderier med mere, ingen fikondik i vores produkter og salte.
Dog er alle ideer omkring baconsalt med naturlige materialer velkommen, jeg tror bare den er svær et knække den nød uden syntetiske produkter.
Angående ølsalte, jo det lyder da spændende og skal selvfølgelig prøves, ”takker for ideen”. Rødvinssalt er prøvet tidligere dog uden et godt resultat, så det vil jeg nok vente lidt med til noget senere.
Jeg takker for jeres interesse og er da stadig modtagelig for jeres gode ideer.
PS. Vi har også lavet gaveæsker / saltkister med 2 forskellige salte efter eget valg som kan sælges i alle former for gaveshop, blomsterforretninger servisestationer med flere.
Mvh. Jan Sørensen.