Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Supersælger søger råd og vejledning og evt. kommende job!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 144
Fra  PAD ApS Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Vær hilset kommende problemknusere!

En kort appetizer: Dette indlæg er primært et forsøg på at finde nogen som har været i mit sted, og som senere har fundet "vejen" på den ene eller anden vis. Jeg er sælger med stort S, det er jeg virkelig brænder for.
Det er også en mulighed for DIG og for DIN virksomhed til at finde en kommende supersælger!

Vil virkelig være beæret hvis i ville tage jer lidt tid til en opkomling, og øse ud af jeres erfaringer!

Faldt over sitet efter mange timers søgen, og det virker som om dette er præcis det forum jeg søger!

Kort CV:

• - 23 år
  • - Div. job fra 1999-2006 som bl.a.: Tankpasser, museumsguide, køkkendreng og fabriksarbejder.
  • - Sproglig studentereksamen med et snit på 9.0 (2006)
  • - 1½ år med undervisning af belastede og handicappede unge
  • - 2 års salgserfaring (8 mdr. som salgskoordinator og 1½ år som salgskonsulent)

Hvad har jeg opnået/prøvet rent salgsmæssigt? (Udelukkende canvassalg)

• - 3 mdr. med salg af avisabonnementer til private kunder.
  • - 8 mdr. som salgskoordinator. Arbejdsopgaverne i denne funktion var bl.a.: Coaching, afholdelse af salgskurser, ansættelser/afskedigelser, administration, behandling af klager, kontrolopkald på sælgerne og sælgersamtaler.
  • - 9 mdr. med salg af avisabonnementer til erhvervsdrivende i hele landet. (Dette både til små, mellemstore og store virksomheder). I perioden på de 9 mdr. har jeg solgt snart 1.000 årsabonnementer(Ca. et snit på 7 abonnementer pr. arbejdsdag og en udnyttelsesprocent af emnerne på ca 8-10%), svarende til en omsætning for avisen på ca. 4.000.000. (Selv får jeg 10% pr. betalte abonnement) Alle abonnementer er solgt enkeltvis.

NB. Der er tale om salg af en af Danmarks største aviser, og altså ikke et eller andet spekulativt lille foretagende.

Mit overordnede mål på sigt er at finde et interessant og afvekslende sælgerjob.

And now for the billion dollar question!

Hvor bør jeg kigge hen i fremtiden?

1. - Er det "stadig moderne" for en mellemstor eller større virksomhed at betale for en medarbejders HD?
  2. - Hvilke "virksomhedssegment" bør jeg fokusere på i min fortsatte søgen efter trainee/elevstillinger som sælger?
  3. - Bør jeg gå en helt 3. vej for at opnå mit mål?

Samtlige input modtages med kyshånd!

Med Venlig Hilsen

Joe

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:31

Måske skulle du gå ind i din profil og slå muligheden for PM til, så folk kan sende dig PM's ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 09
Fra  PAD ApS Skrevet kl. 19:44

Det er hermed gjort!

Tak for venligheden. ;-)

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 23:13

Hej ven,

Hvis du sender mig en mail på rasmuslykke@gmail.com

Jeg er sikkert på, at du vil synes det er interessant.

Rasmus Lykke

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:20

Rasmus, jeg tror at han er smuttet igen. Har haft korrespondance med ham og han ville ringe her i weekenden, sagde han......har dog intet hørt fra ham.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 09
Fra  PAD ApS Skrevet kl. 19:36
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Har haft en masse at se til de sidste 4-5 dage. Men... Har skam ikke glemt dig. ;-)

Vender nok tilbage i morgen. Har lovet damen, at vi skal hygge i aften.

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 00:29

Men det er 4 dage siden du skrev har ingen mail fået fra dig.

rasmuslykke@gmail.com

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 00:43

En af de ting der er aller vigtigst ved salg og ved at sælge sig selv, er at vende hurtigt tilbage til kunderne Stick out tongue

Hvor bor du henne?

Fra Thisted
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Apps4all ApS Skrevet kl. 10:25

Det er svært at give dig et entydigt svar, når dit mål er: "at finde et interessant og afvekslende sælgerjob". De fleste sælgerjobs er jo netop det.

Hvis du vil have et overordnet råd, så find ud af hvad det er for en type salg du "tænder" på.

Er det produktsalg, løsningssalg eller noget helt 3.? Hvilke ambitioner har du? har du produktkendskab eller viden der gør at du er bedre egnet til én branche frem for en anden?

Når du har disse ting på plads ved du nogenlunde hvilken vej du skal gå, og afhængig af dit valg kan du herefter fastsætte en karriereplan hvis du vil det.

Overordnet vil jeg sige som mangeårig sælger, at erfaring med salg skal være dit fokusområde. Når du så har fundet din "rette hylde" så kan du supplere med uddannelse afhængig af dit ambitionsniveau.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)