Vær hilset kommende problemknusere!
|
Måske skulle du gå ind i din profil og slå muligheden for PM til, så folk kan sende dig PM's ;o)
Vær hilset kommende problemknusere!
|
Måske skulle du gå ind i din profil og slå muligheden for PM til, så folk kan sende dig PM's ;o)
|
Nu kan det snart være nok..... ;o)
Det er hermed gjort! Tak for venligheden. ;-) |
Hej ven, Hvis du sender mig en mail på rasmuslykke@gmail.com Jeg er sikkert på, at du vil synes det er interessant. Rasmus Lykke |
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.
Rasmus, jeg tror at han er smuttet igen. Har haft korrespondance med ham og han ville ringe her i weekenden, sagde han......har dog intet hørt fra ham.
|
Nu kan det snart være nok..... ;o)
Har haft en masse at se til de sidste 4-5 dage. Men... Har skam ikke glemt dig. ;-) Vender nok tilbage i morgen. Har lovet damen, at vi skal hygge i aften. |
Men det er 4 dage siden du skrev har ingen mail fået fra dig. rasmuslykke@gmail.com |
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.
En af de ting der er aller vigtigst ved salg og ved at sælge sig selv, er at vende hurtigt tilbage til kunderne Hvor bor du henne? |
Det er svært at give dig et entydigt svar, når dit mål er: "at finde et interessant og afvekslende sælgerjob". De fleste sælgerjobs er jo netop det. Hvis du vil have et overordnet råd, så find ud af hvad det er for en type salg du "tænder" på. Er det produktsalg, løsningssalg eller noget helt 3.? Hvilke ambitioner har du? har du produktkendskab eller viden der gør at du er bedre egnet til én branche frem for en anden? Når du har disse ting på plads ved du nogenlunde hvilken vej du skal gå, og afhængig af dit valg kan du herefter fastsætte en karriereplan hvis du vil det. Overordnet vil jeg sige som mangeårig sælger, at erfaring med salg skal være dit fokusområde. Når du så har fundet din "rette hylde" så kan du supplere med uddannelse afhængig af dit ambitionsniveau. |