Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal jeg markedsføre min hjemmeside henvendt til gravide/kvinder med små børn?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Lave flyers som man kan tage på hospitalet og hos lægen.

 

Held og lykke med projektet.

 

Nicklas

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Bannere er fint hvis i har budgettet til det. Tilgengæld ville jeg ikke satse for meget på offline reklame, medmindre i har noget meget konkret og unikt i kan tilbyde gravide og kvinder med små børn.

Personligt vil jeg også foreslå at du skriver med på relevante forums og måske blogs, og jævnligt skriver og svarer på disse (husk at få din hjemmeside med i signaturen på forums og blogs). Det vil efterhånden (hvis du skriver noget klogt om emnet) etablere dig som en autoritet på området og folk vil være nysgerrige og klikke på dit hjemmeside link. Derfra skal du så blot have en side der batter, så folk kommer igen og igen.

Ellers er der jo også Adwords reklamer og SEO som bestemt ikke er at kimse ad. 

Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Der er også morsside.dk

Mvh

Bodi

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Det lyder spændende med dit nye projekt. Der mange måder man kan markedsfører sig på. Har du overvejet Google Adwords, Facebook og affiliate programmer?

Der er rigtig mange der starter ud med Google Adwords, fordi man snildt kan holde øje med sine omkostninger og se hvor mange kliks der kommer igennem. Der er masser af muligheder, det bare med at være lidt kreativ. Jeg har faktisk også skrevet et indlæg om netop din problemstiling, du kan tjekke den her vist du gider: Hvordan skal jeg bruge min markedsføringspenge?

Puha det blev til en del links og tekst, håber du kan brug det.

Tilmeldt 16. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om der er mulighed for annoncering på denne hjemmeside, men det er værd at undersøge. Hjemmesiden fungerer som en webshop. Shoppen sælger alt inden for babyudstyr og er temmelig populær. http://www.babywalz.dk

Jeg ved godt, at denne blog er ved at være gammel. Men kom tilfældigvis forbi den, så hvis andre gør det samme, kunne jeg lige så godt bidrage med en idé til en side :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)