Jeg er en relativt nystartet programmør som leder efter nogle små og store jobs.
Min pris er mellem 500 - 750kr pr. site inkl. moms, eftersom jeg er ny på markedet.
Da jeg er ny på markedet har jeg ikke endnu så mange referencer. Så du skal først betale efter at produktet er færdigt, så du ikke ende med et produktet du ikke kan lide.
Hvis du er interesseret, så lad mig hører fra dig så jeg kan komme igang.
Smid mig lige en mail med lidt info om dig selv og hvilke sprog du kan kode i
Hej Alex
Du skrev aldrig hvilket sprog du kan kode i? Du skriver heller ikke noget om din baggrund mht uddannelse osv. Det ville måske være en god ide at skrive dette såfremt du forventer at de er een herinde der vil give dig et job.
Der er fx stor forskel (både på opgaver/pris mm) på om kan kode Java, C#, php, Ruby eller et af de mange andre sprog der findes...
Jeg er en dreng på 17år, fylder 18år her til november. Jeg bor i Odense S, hvor jeg er i gang med at tage en uddannelse som web-integrator.
Så jeg er inde i det grundlæggende html, php og css. Jeg har snart kodet i 2år Jeg koder design-filer (psd-filer) om til html, php og css og sætter dem op.
Jeg har endnu ikke så mange referencer, men her er et par stykker, som du kan kigge på hvis du er interesseret.