Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Products Schmoducts

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hi,

Let me let you in on a secret that most home based business companies flat
out just don''t understand...

Most companies think that in order to make the most money in this industry,
you have to have the best product.  Obviously having a good product that

gets results is very important, and ProWealthSOLUTIONS has the BEST product
in the industry.  BUT if you don''t have a way for people to find out about
it, you might as well not even be producing it.

Statistics prove that over 80% of the people who get involved in a home

based business are looking for something that can help them make the most
amount of money in the least amount of time.

The challenge, however, is that most companies think that just because they
have a good product, their business is going to grow automatically.  Yet,

MOST of their distributors AREN''T MAKING ANY MONEY.

The point is, without the right tools to get the word out about your
products and opportunity, it''s very tough to make any money in this
industry.  

WITH the right tools, though, it''s very EASY to make a LOT of money in this
industry.

And when you combine that with a compensation plan where you can earn
hundreds of dollars a month without referring a single person, it makes it

even easier.

That''s EXACTLY why ProWealthSOLUTIONS was created.  We have created the
most unique and powerful compensation program in the industry that allows
anyone to earn up to $1092 per month in residual income without introducing

a single person...and with a little bit of effort, can easily double, even
triple that amount very quickly.

PLUS, ProWealthSOLUTIONS also teaches you how to generate multiple streams
of income in real estate and other industries without leaving your home.

It''s the FIRST EVER all inclusive program that is helping thousands of
people all over the world FINALLY achieve the success they deserve.

Don''t hesitate. The timing is PERFECT and if you''re
not taking advantage of it, you''re leaving a lot of money on the table.

Click here to get started TODAY: http://manhattan1.ProWealthResults.com

Feel free to call me anytime if you have questions or need help getting

started.

Have an awesome day,

Jan Jensen
Tel. 0045 22304774
jan@opencomputing.dk

Remember:  Thursday is the deadline to lock in your position.  Make sure

you do it so you don''t lose out on all the members we have placed below you
this week. http://manhattan1.ProWealthResults.com

You could earn up to $1,092 per month without referring a single person!

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 17:00
Fætter Guf, det er pyramidespil. Fis af.
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 17:27
Hej

MLM for folk der ikke vil arbejde med MLM!
Værktøj til at formidle værktøj og profitgivende hemmeligheder!
Spring på nu og tjen hurtige og nemme penge!
Og man skal ikke engang referere nogen!

Hvad laver du så egentlig på Amino? - Hvilket vidunder af et værktøj gav dig den ide?

Mvh.

James

Ps. Jeg plejer at argumentere imod pyramidespil. - Men ikke denne gang. Pas nu på for Søren!

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 17:27
At være magelig er én ting....

....men at være så doven at man ikke engang gider at oversætte sin (tarverlige) reklame til dansk i en dansk debat, er sq da lige at presse citronen.

STRAM OP!

Tilmeldt 15. Sep 06
Skrevet kl. 17:46
Til Jakob:

Pyramide spil er et MLM lignende system uden nogen som helst produkter jvf. forbruger styrelsen, hvad din private holdning til det er, er jeg ret ligeglad med, dine argumenter taler for sig selv på det punkt.

Til James:
Hvis du satte dig lidt ind i systemmet vil du se at det minder lidt om Darwin i sin opbygning med at man også får noget ud af det ens upline laver.
Jeg har selv haft med MLM at gøre i flere år (min 6 år) og der i blandt Darwin, LR, FLP, Herbalife osv.
Men jeg synes blot det er spændende at se en mere internet baseret stil for en gangsskyld mange af de andre har en tendens til at sky nettet...
Hvad de sælger er vel heller ikke meget ringere end f.eks. firmaer der prøver at pakke deres forhandler og deres familie f.eks. slanke produkter på under på skud af det skulle være sundt....Det er vel en smags sag hvad man vil handle med.....

Til Netmedia.dk
Det kan du så have ret i, jeg burde nok have oversat det.

Tilmeldt 29. Aug 05
Skrevet kl. 17:54
Hej Jan

Jeg har skam allerede undersøgt det for flere måneder tilbage.
Jeg ved udemærket godt, hvordan din forretning formidles og jeg ved også; at alle der udfylder din Lead Capture Page bliver plottet ind i systemet. Når de er plottet ind i systemet bliver de koblet på en form for automail service, der "ikke-spammer" dem med mails om, hvor mange penge de er ved at gå glip af og hvor mange mennesker de har mulighed for at få under sig ved at signe op før de gør det...

How´s that? ;)

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 18:45
Dato: 15-09-2006 17:45:57
Forfatter: Jan
Til Jakob:

Pyramide spil er et MLM lignende system uden nogen som helst produkter jvf. forbruger styrelsen, hvad din private holdning til det er, er jeg ret ligeglad med, dine argumenter taler for sig selv på det punkt.

Der er allerede én der har kastet det her efter os, for kort tid siden. Se evt. tråden her: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=6855

Jeg har altså undersøgt systemet, så jeg kaster ikke bare tilfældigt mudder efter dig. Om en dansk domstol ville erklære systemet for ulovligt eller ej, kan vi jo kun finde ud af ved at det bliver afprøvet. Årsagen til at jeg nok så arrogant, vælger at kalde det et pyramidespil på forhånd er, at rent teknisk består din indtjening af de penge andre folk betaler for at få lov til at tjene penge. At man så har valgt at camouflere det som et abonnement på ebooks, ændrer ikke på det forhold. Et pyramidespil bliver ikke til et MLM-selskab fordi ofrene får en kvittering på kuglepenne á 1.000 kr./stk.
Tilmeldt 15. Sep 06
Skrevet kl. 20:27
Til James:

Jo, det er rigtigt det er sådan det forgår ved test medlemskabet, men jeg tænkte lidt mere på opbygning af det hele (bonus plan osv.)

Til Jakob:

Som du selv siger indtil det er testet ved en domstol, så er det svært at sige.....Der var en hel del af samme problematik med Darwin i starten i Danmark som både blev jagtet af Tv mv. Men sidenhed er de dog blevet mere anderkendte, da de var lovlig nok.
Så er der selvfølelig også spørgsmålet om etik og morale, men det er jo også forskelligt fra person til person, hvad de synes er ok.....

Tilmeldt 29. Aug 05
Skrevet kl. 16:29
Hej Jan

Efter at have læst Jakob´s svar til dig, så vil jeg egentlig gerne give mit eget svar vedrørende samme problem.
I den første del er jeg enig med Jakob - selve produktdelen virker lidt tynd: Når der er tale om, at formidle værktøjer og viden - så kan man helt reelt godt have et seriøst produkt. MEN produkter som viden og værktøjer kan samtidig nemt bruges som argument for; at der er en reel produktgruppe - hvor der i virkeligheden ikke er noget som helst... Dvs. et slags camoufleret produktgruppe der har til formål at "legalisere" foretagenet så lang tid som muligt.
Hvad angår selve systemet med abonnement; så ved jeg udemærket godt at dette snildt væk kan være lovligt. - Jeg ved at mange fra "den gamle skole" har svært ved at omstille sig til- og acceptere, så MLM på abonnementsbasis er en del af fremtiden indenfor MLM. - Det kan vel ikke være så svært at forstå, at abonnementet ER en omsætningsværdi?
Min pointe er bare, at lovligheden i dette står og falder med de produkter man betaler abonnement til.

Det sted hvor jeg virkelig kan se, et sammenhæng til et pyramidespil er den måde folk bliver lagt ind i systemet på.
Først og fremmest så vil en stor del af de interesserede ikke være klar over, at de faktisk bliver lagt ind i systemet når de forsøger at tilegne sig mere viden. De bliver systematisk lagt ind i systemet (som at lægge stenene i en pyramiden oppefra og ned). - Når man så signer op, så laver man en bypass til den første "ledige" position over alle dem, som endnu ikke har signet op. - Så dvs. at der efterfølgende bliver bygget en egentlig struktur udfra de samme principper.
Det virker ikke som om de enkelte går ind og bygger netværk. Det virker som om, at firmaet styrer denne del.
Denne måde at lave forretning på gør, at man vitterligt SKAL have fingeren ud og lande sig en god position - således at systemet hurtigst muligt bygger en struktur nedenunder med de næste.

Men der stod jo også noget om, at man selv kunne arbejde med forretningen og tjene endnu flere penge.
Det man gør er, at man tager sin valgte Lead Capture Page og signer sig op til en række internetservices.
Der er tale om programmer, hvor tusindevis af brugere kan formidle deres forretning over internettet og selv modtage tilbud. Dette foregår ved, at du kan sende din præsentation/LCP via E-mail til alle brugere på én gang (og de kan gøre det samme).
Hvad angår denne måde at arbejde på, så findes der en hel del firmaer der gør præcis det samme. - Hvis det er denne måde at networke på som har fanget din interesse, så er der mange andre firmaer der indeholder det samme og som har noget mere seriøst at tilbyde.

I øvrigt kan jeg læse mig til, at du har været involveret i flere firmaer, hvor der er et typisk højt fokus på produktgruppen. - Hvis du efter så lang tid er blevet træt af, at skulle formidle det ene produkt efter det andet; så kan jeg nok godt forstå at du er løbet tør for energi.
Jeg vil dog mene du går alt for vidt, hvis du vælger at vende dit blinde øje til produktdelen. I særdeles burde du være bekendt med, at det er af absolut kritisk vigtighed at produktet er brugbart og funktionelt på både kort og lang sigt.

Jeg kan jo meget vel tage fejl; men i al beskedenhed virker det som om, at du er blevet forført af et firma der har kunne slå på de rigtige strenge. De har ikke bare præsenteret dig for et system du synes var smart... De har præsenteret dig for "løsningen" på nogle forbistringer du er løbet træt i.
Med dette sagt, så er du muligvis længere væk fra din ønskede succes; end du nogensinde har været før.

Jeg kan meget vel tage fejl og jeg kan også være ligeglad med hvad du foretager dig. - Men da jeg ikke har indtrykket af, at du på nuværende tidspunkt har sat dig helt ind i firmaet; så håber jeg at du nu eller senere vil undersøge det nærmere - inden du bare lader dig rive med af en tilsyneladende god ide.

Til syvende og sidst finder jeg det yderst
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)