Min erfaring er, at man skal op i en 5 kr for at få nogle kliks hjem. Til gengæld konverterer Facebook annoncer tit bedre end lignende annoncer andre steder og det er her man bør lægge sine kræfter. Brug evt. den guide som vi har lavet her hos Komfo til inspiration til, hvordan annoncerne benyttes i både lille og stor skala. Den kan downloades som pdf via vores vores hjmmeside her: guide til annoncering på Facebook.
Det kommer selvfølgelig an på målgruppen, men på Facebook bør man med fordel afgrænse denne, betale mere og dermed øge konverteringen. Det er i hvert fald, hvad vi har succes med
Det kommer selvfølgelig an på målgruppen, men på Facebook bør man med fordel afgrænse denne, betale mere og dermed øge konverteringen. Det er i hvert fald, hvad vi har succes med
Ja det er rigtig - men hvilken kunder kører I for? Jeg laver det jo på affiliate, og der tjener man typisk 3 - 4 kr. pr. klik så skal man jo gerne derunder.
Det er typisk kunder med en forholdsvis defineret målgruppe - som minimum segmenteret på køn og i et aldersinterval på 10 år. Jeg kan godt se din pointe, men det er blot vores erfaring.