Jeg har nogen kampagner med daligt budget på 15.000 kr. og byder 15 kr pr. cpm - Man betaler/bruger ikke det, men overbyder blot alle andre og får der med mange kliks.
Jeg har nogen kampagner med daligt budget på 15.000 kr. og byder 15 kr pr. cpm - Man betaler/bruger ikke det, men overbyder blot alle andre og får der med mange kliks.
Det var sgu' da alligevel en slat at bruge dagligt. Er det blot på gratissnoller.dk? Og kan du fortælle lidt mere om, hvad din erfaring er med facebook annoncering. Giver det godt? Har du evt. prøvet med andre typer af sites, hvor det ikke er så givtigt? Og hvordan med marketing - hvor specifikt tilpasser du dine annoncer til dine målgrupper?
Det er lidt forskelligt. Jeg bruger en del tid på, at finde ud af i, hvilken målgruppe der er den billigste at annoncere i.
F.eks. hvis du vælger "alle" kvinder i Danmark, kan du hurtigt komme til at betale en forholdsvis høj klikpris end, hvis du f.eks. satte målgruppen til kvinder fra 18-22 år eller kvinder til 25-30 år.
Min gennemsnitlige klikpris ligger på godt 1,5 kr.
Det var sgu' da alligevel en slat at bruge dagligt. Er det blot på gratissnoller.dk? Og kan du fortælle lidt mere om, hvad din erfaring er med facebook annoncering. Giver det godt? Har du evt. prøvet med andre typer af sites, hvor det ikke er så givtigt? Og hvordan med marketing - hvor specifikt tilpasser du dine annoncer til dine målgrupper?
Ikke ens betydning med jeg rent faktisk bruger det. Nej på alle sites. Ja facebook annoncering konvertere godt - dog ikke samlignes med Google. Jeg laver også en god slat penge på at markedsføre andre firmaer via affailiate. (bla. webshops)