Jeg ville umiddelbart tro, at det er bedst med en god flyer, som du kan sende ud til en masse virksomheder.
Få en professionel til at hjælpe dig med opsætningen - det er dømt til at mislykkes, hvis dit reklamemateriale ser amatøragtigt ud.
Rengøringsmarkedet er totalt oversvømmet med små useriøse foretagender, der lover en hel masse til en super lav pris. Efter kort tid falder kvaliteten af rengøringen, den aftalte rengøring bliver ikke lavet osv. Klart nok - det kan ikke lade sig gøre at drive en sund virksomhed til de lave priser...
Kort sagt: lad være med at forsøge kun at konkurere på prisen. Jeg har oplevet mange steder, hvor man er begyndt at betale lidt ekstra for rengøringen og får en ordentlig kvalitet til gengæld. Jeg vil tro, at der er et godt marked her.
Det kræver dog, at dine henvendelser kan overbevise potentielle kunder om, at du er seriøs og skiller dig ud - hermed er vi tilbage ved kvaliteten af reklamematerialet.
Med venlig hilsen
Carsten