Klart at det kan gøres bedre, og det kan også undre at de ikke gør lidt mere ud af deres service. Jeg har det nu personligt sådan at jeg vælger mine leverandører dels efter produkt / pris, men også efter leveringsbetingelserne. Så blir' mine forventninger nemmere indfriet.
Du kan ikke bilde mig ind at ret mange folk læser leveringsbetingelserne!
Det gør det så indirekte..! Men jeg tror vi snakker fordi hinanden. Det er ikke et spørgsmål om de har lov til det. Det er et spørgsmål om hvad man kan forventer af en stor virksomhed.
De få ihvert fald ikke flere kunder på denne måde.
Åh jo, forventninger... De burde, som mange andre, lade kunden bestemme. Både mht dag og tidsrum. Måske endda med en " dyr " levering - og en " billig " levering. Så kunden tager en aktiv beslutning mht leveringen. Og så lige den med SMS'en. Det er superservice.
Specielt, når vi taler om nethandel, er vognmanden / chaufføren, den eneste levende person, kunden kommer i kontakt med. Så netop her, har man som kunde en meget større fokus på service. Og den må ikke fejle.
Åh jo, forventninger... De burde, som mange andre, lade kunden bestemme. Både mht dag og tidsrum. Måske endda med en " dyr " levering - og en " billig " levering. Så kunden tager en aktiv beslutning mht leveringen. Og så lige den med SMS'en. Det er superservice.
Specielt, når vi taler om nethandel, er vognmanden / chaufføren, den eneste levende person, kunden kommer i kontakt med. Så netop her, har man som kunde en meget større fokus på service. Og den må ikke fejle.
Nu tror jeg lige i glemmer at tænke på at dell er et verdensomspændene firma der levere pakker i hele verden, mon ikke det bedre kan betale sig at lave en fast aftale med UPS eller en anden af de store også bruge dem over det hele.
De gange jeg har brugt dell både privat og erhvervsmæssigt har det kørt smærtefrit, men nu bestiller jeg også altid produkter til mit kontor.
Jeg ved at hvis du ikke er tilstede når deres fragtman kommer så kan man ringe ind og aftale bestemt tidspunkt hvor de så kommer med pakken.
Derfor kan det jo os være svært for dem, at fortælle hvornår en eksternt firma kommer forbi. Som jeg læser det, er det bare et ganske normalt standard svar de sender ud. Hvorfor kontakter du ik evt shippingfirmaet og spørg om et forventet leveringstidspunkt?