Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det må da kunne gøres bedre..!

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes de skulle ansætte et fast kurer aftenhold, fra kl 15-21 og så bliver alle pakker leveret i det tidsrum hvor folk er hjemme!

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:10

Stig H Jensen:

Klart at det kan gøres bedre, og det kan også undre at de ikke gør lidt mere ud af deres service. Jeg har det nu personligt sådan at jeg vælger mine leverandører dels efter produkt / pris, men også efter leveringsbetingelserne. Så blir' mine forventninger nemmere indfriet.

Du kan ikke bilde mig ind at ret mange folk læser leveringsbetingelserne!

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 13:12

TomClausen:

Syntes de skulle ansætte et fast kurer aftenhold, fra kl 15-21 og så bliver alle pakker leveret i det tidsrum hvor folk er hjemme!

Ja eller brug Post Danmark.. Jeg vil gerne betale 100,- kr. mere og slippe for en eller anden spasse vognmand..!

Man burde i hvert fald have muligheden for at vælge..

1. Spild en hel dag

2. Betal 100 kr. mere og få den leveret professionelt!

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 13:14

Det har du nok ret i. Men det skal vel ikke falde tilbage på leverandøren. Det mener jeg ikke er fair.

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 13:17

Det gør det så indirekte..! Men jeg tror vi snakker fordi hinanden. Det er ikke et spørgsmål om de har lov til det. Det er et spørgsmål om hvad man kan forventer af en stor virksomhed.

De få ihvert fald ikke flere kunder på denne måde.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:23

Jeg bruger selv AB transport, som giver kunden mulighed for at vælge et 3 timers interval

0800/1100 , 1100/1400 , 1400/1700 , eller 1700/2000

Det synes jeg er fin service, og samtidig har de gode priser. Eneste minus er at de foreløbig kun dækker Sjælland..

Men det er da også selve opbygningen af ordre bekræftigelsen der er trist..

Man skal da skrive lidt mere positivt og personligt, så kunden får lyst til at handle hos en igen.

Mvh

Jesper

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 13:26

Åh jo, forventninger... De burde, som mange andre, lade kunden bestemme. Både mht dag og tidsrum. Måske endda med en " dyr " levering - og en " billig " levering. Så kunden tager en aktiv beslutning mht leveringen. Og så lige den med SMS'en. Det er superservice.

Specielt, når vi taler om nethandel, er vognmanden / chaufføren, den eneste levende person, kunden kommer i kontakt med. Så netop her, har man som kunde en meget større fokus på service. Og den må ikke fejle.

www.shoponjob.dk

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 13:31

Stig H Jensen:

Åh jo, forventninger... De burde, som mange andre, lade kunden bestemme. Både mht dag og tidsrum. Måske endda med en " dyr " levering - og en " billig " levering. Så kunden tager en aktiv beslutning mht leveringen. Og så lige den med SMS'en. Det er superservice.

Specielt, når vi taler om nethandel, er vognmanden / chaufføren, den eneste levende person, kunden kommer i kontakt med. Så netop her, har man som kunde en meget større fokus på service. Og den må ikke fejle.

www.shoponjob.dk

Netop! Big Smile

En dyr levering kan godt være den billigeste! Hvis kunden ikke skal side hjemme i 8 timer og vente på en vognmand!

Lær noget af LEAN og sæt kunden i focus..!

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 18:07

Nu tror jeg lige i glemmer at tænke på at dell er et verdensomspændene firma der levere pakker i hele verden, mon ikke det bedre kan betale sig at lave en fast aftale med UPS eller en anden af de store også bruge dem over det hele.

De gange jeg har brugt dell både privat og erhvervsmæssigt har det kørt smærtefrit, men nu bestiller jeg også altid produkter til mit kontor.

Jeg ved at hvis du ikke er tilstede når deres fragtman kommer så kan man ringe ind og aftale bestemt tidspunkt hvor de så kommer med pakken.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:14

Det er vel ik Dell der står for leveringen?

Derfor kan det jo os være svært for dem, at fortælle hvornår en eksternt firma kommer forbi. Som jeg læser det, er det bare et ganske normalt standard svar de sender ud. Hvorfor kontakter du ik evt shippingfirmaet og spørg om et forventet leveringstidspunkt?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)